Urodziny z Teletubisiami



Tak Kochani, najulubieńszą bajką mojego Dwulatka są Teletubisie. I kiedy poszłam z nim do sklepu z rzeczami potrzebnymi do organizacji urodzin, mijając całą wielką aleję serwetek, baloników, kubków i czego jeszcze dusza zapragnie w tematyce różnych bajek, Aaron podbiegł i wziął do łapek serwetki z Teletubisiami, to wiedziałam już, że nie wywinę się z tej tematyki urodzin.

Co prawda nie chciałam kupować wszystkiego z tymi stworkami bo nie lubię zbyt pstrokatych klimatów, ale oprócz kilku rzeczy z Teletubisiami postawiłam też na jednokolorowe kubki na owoce i kilka elementów z balonikami, które wydaje mi się dodają lekkości tej całej teletubisiowej oprawie.
Talerzyki zostały zakupione tylko z myślą o podaniu tortu.  A w kubeczki powkładałam różne, sezonowe owoce.




Zaproszenia zrobiłam sama. Grafikę z Teletubisiami do darmowego pobrania i druku znalazłam TUTAJ


Jak zwykle pokój dekorowaliśmy wieczorem, kiedy dzieci już spały, tak, żeby Jubilat miał od rana niespodziankę. No i oczywiście radość była ogromna, najbardziej z baloników. Ale i konfetti na stole bardzo zainteresowało naszego małego miłośnika Teletubisiów.




Torcik też nie był jakoś bardzo naznaczony tematyką Teletubisiów, ale był bardzo smaczny. Zresztą o urodzinowym jedzeniu powstanie kolejny wpis, w którym znajdzie się kilka przepisów lub linków do nich. Tak więc, stay tuned.



1 komentarz:

  1. Piekne dekoracje dla prawdziwego teletubisiowego fana 😀

    OdpowiedzUsuń