Opowiedz mi... co jest pod ziemią

Kupiłam tą książkę z myślą o Aaronie bo jest bardzo fajnych, poręcznych rozmiarów, jest całokartonowa i ma niewiele tekstu. A i owszem, przypadła mu do gustu, ale jeszcze bardziej spodobała się Arturowi.

Książka "Opowiedz mi... co jest pod ziemią" to jedna z kilku części wydana przez wydawnictwo Wilga. Przez kolejne strony możemy wraz z dzieckiem podziwiać przekrój ziemi, która znajduje się pod wsią, polem uprawnym oraz pod miastem. Jak już pisałam, tekstu jest bardzo mało, a właściwie są to pytania skierowane do małego czytelnika.

Piękne, przejrzyste ilustracje przedstawiają podziemne życie zwierząt i roślin, różne instalacje i rury, komunikację oraz wykopaliska. Nie zabrakło tutaj także trochę magii i bajkowego świata ukazanego w krasnoludkach i smoku.

Bardzo lubimy z Arturem podziwiać te wszystkie tunele, korzenie, kryjówki i sekrety, które ukrywają się pod ziemią. Oczywiście Artur zażyczył sobie inne części z tej serii, Co jest pod wodą, Co jest w powietrzu i Co jest na ziemi. Na szczęście książeczki nie są drogie, więc dwie z nich czekają już w internetowym koszyku.
 
Opowiedz mi... co jest pod ziemią
Praca zbiorowa
Wydawnictwo Wilga







3 komentarze:

  1. Mamy trzy podobne książeczki z serii "pod ziemią" w lesie, w ogródku, w mieście. Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tyle do nadrobienia...Ta książka jest świetna. Synek uwielbia ilustracje a te są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń