Pamiętnik z wakacji

W końcu udało mi się zrobić album z naszych wakacji. Jest to nie tylko album ze zdjęciami, ale także opisami i krótkimi komentarzami dotyczącymi spędzonego czasu, odwiedzonych miejsc i ludzi, którzy są nam oczywiście bliscy. W tym roku niestety bardzo krótko byliśmy w rodzinnym mieście, dlatego i zdjęć z rodziną mamy malutko.

Takie dzienniki robię zawsze z myślą o chłopcach, którzy Polskę i swoją rodzinę znają tylko właśnie z takich wyjazdów i ze zdjęć. Album zrobiony jest z kopert. Lubię wykorzystywać w tym wypadku koperty bo album wtedy posiada bardzo dużo kieszonek i wysuwanych kart, na których można ukryć bilety, rachunki i opisy.

Jeśli chcielibyście zobaczyć krok po korku jak stworzyć album z kopert to odsyłam Was do mojego  wpisu KLIK

A poniżej dzienniczek wydarzeń z tegorocznych wakacji




















8 komentarzy:

  1. Piekny album! Brawo Ty!
    Ja co roku planuje cos podobnego zrobic, ale niestety jeszcze nigdy mi sie nie udalo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pozostaje mi życzyć Tobie wytrwałości w dążeniu do realizacji celu :)

      Usuń
  2. Miód malina! Piękny.
    Ja mam dwa do zrobienia, zeszłoroczny i tegoroczny.. Ale ciężko usiąść, wybrać zdjęci kiedy najchętniej wszystko bym wywołała...a album ma Max 300 zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety wybór zdjęć jest bardzo trudny, tym bardziej, że taki album mieści raczej mało zdjęć :)

      Usuń
  3. Piękne, piękne..brak słów :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo piękny, wspaniała pamiątka. Planuję coś takiego zrobić naszej małej na zakończenie przedszkola

    OdpowiedzUsuń