Aaron ma roczek!

Rok temu, o godzinie 7:40 przyszedł na świat mój drugi synek. Kiedy tylko pojawił się na świecie cichuteńko zakwilił i po otwarciu oczu zaczął się uważnie rozglądać. Stwierdził, że zdecydowanie szkoda czasu na płacz, skoro świat wokół jest taki ciekawy.

Ale nie myślcie, że Aaron jest cichym dzieckiem, które nie umie płakać. Oj, upominać się o swoje to on potrafi, a jakże! I to bardzo głośno i donośnie. Już od pierwszych tygodni jego życia nie miałam wątpliwości, że imię Aaron doskonale do niego pasuje - jest przekonujący i wie, jak dopiąć swego. Poza tym, jego mądre spojrzenie i spryt codziennie mnie zaskakują.

Synku, uwielbiam Cię takiego!

Biegnij przez życie z dziarską miną, 
obserwuj uważnie wszystkie piękne chwile, 
chwytaj szczęście garściami
i spotykaj na swojej drodze tylko dobrych ludzi. 
I pamiętaj, że bardzo Cię kochamy!


Oto On, mój Roczniak






A poniżej efekt zdjęć, które robiłam w każdą miesięcznicę Aarona. 




7 komentarzy:

  1. Wirtualne zyczenia i buziaki od wirtuanej cioci Aaronku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rosnij zdrowo, spelniajac swoje male i duze marzenia Aronku😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze roczniaku, słodziaku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Sto lat 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki on cudny!! :-) Wszystkiego najpiekniejszego z okazji urodzin slodziaku :-) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla małego solenizanta.
    Takie zdjęcia to wspaniała pamiatka!

    OdpowiedzUsuń