Kartki z choinką



Przy dwójce małych dzieci doba mija niesłychanie szybko... za szybko. Dlatego przy planowaniu zadań do kalendarza adwentowego brałam pod uwagę szybkie i proste sposoby na zrobienie kartek z życzeniami czy ozdób na choinkę. I dziś właśnie pokażę Wam nasze kartki, które nie wymagają dużego nakładu czasu, a cieszą oko.

Do wykonania kartek potrzebujemy:
- kolorowe kartki z bloku technicznego (baza do kartek)
- nożyczki i klej
- kolorowe papiery (ewentualnie)
- zielony papier (u mnie różne odcienie i wzory - moje pozostałości ze scrapków) 
- wydrukowane napisy Wesołych Świąt lub mazaki




Z kolorowych papierów z bloku technicznego zrobić bazę na kartki, mogą być to kartki otwierane lub tylko jednostronne. Z zielonego papieru wycinamy trójkąty. Ja nie zwracałam uwagi, czy są to równe trójkąty. Niestety nie miałam na to czasu, ale myślę, że ten niezamierzony efekt bardzo fajnie wygląda. I dajemy młodocianemu pomocnikowi trójkąty do stworzenia choinek. Ot, cała filozofia :)




W tym roku po raz pierwszy w środku znajdują się życzenia napisane przez Artura.


Nasze zeszłoroczne kartki z życzeniami możecie zobaczyć
TUTAJ
TUTAJ
TUTAJ


Napis Wesołych Świąt pobrałam od jolagg

http://jolagg.blogspot.co.uk/

6 komentarzy:

  1. Super kartki a jaki pomocnik zdolny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czyściutko i kolorowo. Świetnie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny pomysł, śliczne kartki , a najlepsza zabawa .

    OdpowiedzUsuń
  4. świeetnie wyglądają :) ja niestety nie mam cierpliwosci do takich rzeczy :P

    OdpowiedzUsuń