Dziękczynnie

Za malutkie, klejące rączki, które lądują bardzo rano na mojej twarzy. Za obiad, który gotuję w swoim domu. Za okruchy na podłodze, które muszę sprzątać. Za stłuczone kolanko, które muszę pocałować. Za brudne ciuchy te małe i te większe, które muszę wyprać i później poskładać. Za mądre i mniej mądre pogawędki z synem. Za codzienny pośpiech, żeby nie spóźnić się do przedszkola. Za śmierdzące pieluchy, które muszę zmieniać. Za dziecięcy śmiech, który rozbrzmiewa jak melodia. Za telefony do mamy, które muszą zaspokoić tęsknotę. Za obiad, który muszę ugotować. Za porozrzucane zabawki po całym mieszkaniu. Za zimną kawę, którą dopijam przez cały dzień. Za dwie słodkie główki, które codziennie całuję na dobranoc. Za zakupy, które muszę zrobić. Za niepomalowane paznokcie z braku czasu. Za...


Boże, dziękuję Ci, za moje normalne, zwyczajne życie. I za banalne, powszednie problemy.

Syn mojej koleżanki ze studiów jest tylko trzy dni starszy od mojego Aarona. Ma sześć miesięcy i walczy z nowotworem złośliwym oka. Miał już pięć cykli chemioterapii.

Boże, dziękuję Ci, za moje normalne, zwyczajne życie. I za banalne, powszednie problemy.


Wesprzyjmy małego Szymona w tej nierównej walce. Oddajmy mu swój 1% podatku.

Zapraszam na Jego fanpage na Facebooku 

https://www.facebook.com/pamietnikszymona/



3 komentarze:

  1. Mój Boże to straszne. Biedny mały ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś natrafiłam na fajny demotywator z hasłem coś w stylu "skarżyłem się ciągle na złe buty, dopóki nie zobaczyłam człowieka bez nóg" (coś pewnie przekręciłam). Jak trudno jest docenić to zwykłe życie, które mamy. Czasem aż dziwne, że jest przyczyną frustracji. Najbardziej mi szkoda chorych dzieci, takie malutkie, a muszą przejść czasem więcej niż dorosły. Może pomógłby Melphalan (czy jakoś tak) w Anglii? U Wandy Babińskiej (też ma fp) daje dobre efekty przy siatkówczaku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szymon jest właśnie po pierwszej dawce tego leku. Jest na razie w domu i oczekuję na badania kontrolne. Oby było dobrze.

      Usuń