Kalendarz Adwentowy dla Niej



Już trzeci rok z rzędu robię kalendarze z herbat. Zawsze obiecuję sobie że tym razem zrobię coś innego, przecież tyle jest możliwości, ale ten herbaciany jest taki prosty w wykonaniu, i taki malutki, nie zajmuje wiele miejsca, a cieszy. I tylko karteczki, które przypinam do herbacianych torebek są inne. Były już cytaty i puste pola do zapisywania codziennych radości, więc teraz postanowiłam, że będą poprawiacze humoru. Na każdej karteczce wydrukowałam jakieś drobne zadanie do wykonania, które sprawią, że poczujemy się lepiej.




Jak zrobić taki kalendarz pokazywałam już krok po kroku  TUTAJ. 
Ozdobić można po swojemu, naprawdę nie trzeba mieć specjalnych umiejętności. Chociaż nie ukrywam, że ja przy tym czerwonym bardzo się spieszyłam i posiada kilka niedociągnięć. Ale zostawię go dla siebie.






 A poniżej ściąga zadań, które umieściłam w kalendarzu.

1. Stań przed lustrem i powiedz sobie, że jesteś piękna.
2. Zrób sobie długą, pachnącą kąpiel przy światłach świec.
3. Obejrzyj komedię.
4. Przygotuj potrawę z nowego przepisu, której nigdy wcześniej nie jadłaś.
5. Uśmiechnij się do obcej osoby.
6. Stwórz listę rzeczy, o których zawsze marzyłaś.
7. Zadzwoń lub napisz do kogoś, z kim zaniedbałaś relacje i dawno się nie kontaktowaliście.
8. Kup sobie jakąś drobną rzecz - ciepłe skarpety, fajny kubek czy smaczną herbatę.
9. Zjedź coś słodkiego bez wyrzutów sumienia.
10. Zrób sobie maseczkę na twarz.
11. Zrób sobie kawowy peeling.
12. Przenieś się w wyobraźni tam, gdzie chcesz. Mózg nie odróżnia prawdy od fikcji.
13. Potańcz przy swojej ulubionej muzyce.
14. Powygłupiaj się z rodzinką - walka na poduszki, skakanie po łóżkach, łaskotki - wszystkie ruchy dozwolone.
15. Połóż się obok śpiącego dziecka, wyrównaj swój oddech do jego oddechu. Pomyśl - zdrowy, spokojny sen Twojego dziecka - najlepszy prezent od życia.
16. Zadzwoń do kogoś z rodziny.
17. Zrób coś wspólnie z rodziną - ugotujcie obiad, wyjdźcie na długi spacer lub idźcie na obiad do restauracji, której jeszcze nie znacie.
18. Powiedz komuś komplement.
19. Przytul kogoś bliskiego.
20. Pomaluj sobie paznokcie na "odważny" kolor. Wzorki też mile widziane.
21. Obejrzyj zdjęcia z wakacji.
22. Kup sobie owoc lub warzywo, którego nigdy nie jadłaś i zjedz.
23. Wypisz na kartce, co dobrego spotkało Cię w życiu. Doceń to, co masz.
24. Napisz, czego sobie życzysz w tym dniu i zachowaj karteczkę do następnej Wigilii.



9 komentarzy:

  1. Piekny pomysl! Moze w tym roku sie zmobilizuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze jakbym miala czas robic swoje zadania to z przyjemnoscia bym sobie zrobila taki kalendarz, ale herbatke sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość zadań naprawdę nie wymaga dużo czasu. Przytulenie kogoś czy powiedzenie komuś komplementu to zaledwie sekundy :) Możesz kilka zadań zmienić "pod siebie" :) Polecam :)

      Usuń
    2. chetnie ale nie w tym roku :( moze w przyszlym, bardzo kiepsko u mnie z czasem

      Usuń
  3. Niesamowite. Naprawdę się wzruszyłam. Czemu nie sprawić sobie takiej przyjemności. A może wspólny kalendarz dla mnie i dla męża? Hmmm...ale mnie podkusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego pomysłowego kalendarza adwentowego to ja jeszcze nie widziałam. Po prostu świetny :) Mi to by się taki przydał na każdy miesiąc - spisane zadania to to co się u mnie sprawdza. Chyba nad tym pomyślę ... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki kapitalny pomysł dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Kapitalne !
    To moje must have na tegoroczny Adwent !

    OdpowiedzUsuń