6 miesięcy

Codziennie patrzę na mojego małego synka i zastanawiam się, kiedy to zleciało. Czas przy drugim dziecku zdecydowanie szybciej mija. Mimo, że chciałoby się zatrzymać te chwile, mocnej wszystko przeżywać, celebrować co się da, to i tak nic z tego, bo czas jest bezlitosny. Czasami zdarza mi się powiedzieć na Aarona, Artur. No bo jak tu się nie pomylić? Przecież jeszcze tak niedawno tuliłam w ramionach do snu małego Artura i śpiewałam mu kołysanki. A teraz mam drugiego takiego chłopca.

Minęło pół roku, a my nadal nie mamy planu dnia. Śmiem twierdzić, że dzieci karmione piersią na żądanie mają gdzieś rutynę. Tylko godziny drzemek delikatnie się zarysowują, ale też nie są to stałe pory, tak jak było to w przypadku Artura. Co jeszcze? Mamy zęby! Teraz to już na serio. Dwie dolne jedynki.

No i jak na półroczniaka przystało Aaron spróbował już swojej pierwszej marchewki. Smakowało mu chyba, połykał ją jak pelikan, otrząsając się przy tym delikatnie... jakby zimne było, czy kwaśne?

Aaron nadal ma wagę piórkową - całe 7 kilogramów. Ale długi jest. Dłuższy niż jego starszy brat w tym jakże poważnym wieku. No i uwielbia łaskotki, a najbardziej pod szyjką. Rechocze tak, że nie sposób się nie zarazić radością.





12 komentarzy:

  1. wiesz co, matki to chyba do końca życia patrząc na swoje dzieci zadaja pytanie: kiedy to zleciało.
    bo ja to tak ma co trochę.
    i tylko tak sobie w duchu myślę... ale ja stara jestem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Nawet jak nasze pociechy będą miały i po 30 lat powiemy, kiedy to zleciało? :)

      Usuń
  2. Mi się nie tęskni wcale do czasów niemowlęcych. Teraz jest absolutnie super!
    Aaron przystoniak, uroczy uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy pierwszym dziecku każdy etap rozwoju był fajny. Teraz było ciężej, dużo ciężej i pewnie im Aaron starszy tym bardziej będzie mnie cieszyć macierzyństwo :)

      Usuń
  3. Sodziaczek! :) Moje chlopaki juz w piatek koncza 2 latka...(tutaj ocieram lze z polika). No kiedy?! No kiedy?! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej już dwa latka? Szok! Przytulam mocno matczynym ramieniem :)

      Usuń
  4. Ale on jest cudny! ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Co Ty mówisz ?! Jakie 6 miesięcy ? To niemożliwe, dopiero co się urodził !
    Cudny jest ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mam takie odczucie :) Jakie 6 miesięcy?
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. O matko ale ten czas leci, przecież dopiero pisałaś, żę się urodził!! A tu proszę jaki duży, śliczny i uśmiechnięty chłopczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ słodki!pół roku?dopiero pamietam jak się urodził :) czas leci nieubłaganie

    OdpowiedzUsuń