5 miesięcy

Mój synek ma dopiero 5 miesięcy, a ja już tęsknię za noworodkiem. Za tym błędnym wzrokiem, za zaciśniętymi do białości piąstkami, za chudziutkimi nóżkami, bez niemowlęcego tłuszczyku. Jejku... co się ze mną dzieje? Naprawdę żal mi, że to już tak szybko minęło. Początki były bardzo ciężkie i właśnie przez te problemy nie mogłam w pełni cieszyć się i chłonąć tego noworodkowego czasu.A teraz pozostaje mi już tylko cieszyć się tym, co mam.

A mam bardzo uroczego, pogodnego i zdrowego pięciomiesięczniaka. Powoli zaczyna przekręcać się z pleców na brzuszek. Chwyta też pięknie różne przedmioty i oczywiście od razu kieruje je do buzi. Obstawiam, że waży około siedmiu kilogramów. Za tydzień idę na dokładne ważenie. Niedługo przesiądzie się też w rozmiar 74, a pieluszki zaraz zmienimy na czwórki. No i powoli zaczyna się klarować nasz rozkład dnia. Aaron ma 3 - 4 drzemki (jeśli ta w południe jest długa, to śpi tylko 3 razy). Je co 2,5 - 3 godziny co mnie bardzo cieszy. Pamiętam jak był młodszy i nawet podczas godzinnego spaceru zaliczaliśmy karmienie na ławce. Teraz nawet dłuższe zakupy w sklepie mi nie straszne. Noce nadal ładnie przesypia... ze mną w łóżku :)

Taki On!





P.S. Zębów nadal brak. Poprzedni alarm był fałszywy. Chociaż dałabym sobie rękę uciąć, że to był ząb.  No i straciłabym ją, bo ząb (nieząb) w dziwnych okolicznościach zniknął.


8 komentarzy:

  1. Cudny chłopak :) u mnie synek dzisiaj skończył już 9 miesięcy sama nie wiem kiedy to zleciało, a ząbki dopiero co pokazały się dwa pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten czas leci za chwilę pół roku skończy! Słodziak z niego! ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniusi, oby nadal tak zdrowo i pięknie rósł :) Mówisz, że już tęsknisz? Ha, kobiety to jednak są przewrotne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina w odp. na twój komentarz- Artur jest niecale 2m-ce starszy od mojego Wiktora i skoro mierzy 106cm i waży 16kg to bardzo dobrze. 106, a 102 to jednak różnica u dziecka i jednak jest wyższy i waży trochę więcej. To dobrze, bo mój synek to chudziaczek i jest prawie najmniejszy w grupie (oprócz 2 dziewczynek i jeden chłopiec jest równy z W.) Ale nie przejmuje się już tym. Taka jego uroda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój synuś ma pół roczku więc u nas podobnie życie się kręci :)

    OdpowiedzUsuń