Kwiatki z niespodzianką na zakończenie roku przedszkolnego

W piątek Artur miał zakończenie roku przedszkolnego. Był dmuchany zamek, malowanie twarzy, bardzo głośna muzyka i poczęstunek. Kiedy przyszedł koniec imprezy Artur bardzo rozpaczał i to nie z powodu końca roku, ale dlatego, że musiał wyjść z zamku. Czeka nas teraz ponad miesiąc błogiego lenistwa, a od 4 września znów poranne wstawanie i gonitwa.

Postanowiłam zrobić z Arturem mały gift dla nauczycieli w ramach podziękowania za opiekę i miło spędzony czas w przedszkolu.

Do zrobienia kwiatków wykorzystaliśmy:

- biały blok techniczny
- czerwona farba, pędzelek
- nożyczki
- zielony karton (u nas falisty)
- zielone patyczki
- pistolet do klejenia na gorąco (myślę, że klej Magic też da radę)




Najpierw dziecię odbija swoje łapki na kartonie.



Jak wyschnie, wycinamy.



Następnie z zielonego kartonu wycinamy listki.



I sklejamy wszystkie elementy w całość tak, aby powstał kwiatek.



Z tyłu do kwiatka przyczepiłam batonik i kawę.



Nauczyciele byli zachwyceni więc zamierzony efekt został osiągnięty :) Takie kwiatuszki robi się naprawdę szybko. To znaczy ja je robiłam przez cały tydzień, etapowo, ponieważ mam w domu małego "kolkowego" chłopczyka. Ale w innym przypadku zrobiłabym je w jeden dzień. Polecam.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! :) jestem zauroczona pomysłem!
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to słodkie! Wspaniały pomysł, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypięłam pomysł na Pinteresta... Mogłam?:)

    OdpowiedzUsuń