Prezent na Dzień Mamy

Jednak powiedzenie, że "szewc bez butów chodzi" to prawda. Dużo osób z mojego kręgu posiada przepiśnik spod mojej ręki, ale niestety nie moja mama. Wie, że robię takie rzeczy. Kiedy jeszcze mieszkałam w Polsce przynosiła mi z pracy resztki koronek i wstążek. Bardzo podobał jej się pomysł listownika na lodówkę. Wiedziałam, że zrobię "wkrótce" dla mamy taki prezent, ale ciągle coś innego miałam do zrobienia.
I w końcu udało mi się wykonać zestaw dla mamy: przepiśnik i listownik.






4 komentarze:

  1. śliczny przepiśnik, Myślę, że twoja mamusia będzie zadowalana z takiego prezentu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Mama na pewno się ucieszy! Ja sobie obiecuję od lat, że spróbuję swoich sił w tym temacie, ale tyle wymówek mi przeszkadza... Ach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny zestaw!

    OdpowiedzUsuń