Myszka od Cottoni na Pierwszą Komunię Świętą

Zakochałam się! Tym razem przedmiotem moich westchnień jest talent pewnej Pani. Wszystko zaczęło się od wygranej na blogu Cottoni. Oprócz pięknej ściereczki i serduszka dostałam ręcznie napisany list. Kiedy ja ostatnio dostałam taki list? Byłam wzruszona i jednocześnie uradowana.


Widząc jakość wykonania mojej wygranej postanowiłam kupić u Ani myszkę dla mojej chrześnicy, jako pamiątkę Pierwszej Komunii Świętej. Wiedziałam, że się nie zawiodę. Przyszła do mnie piękna myszka, ubrana w tutu, z wyhaftowanym imieniem przyszłej właścicielki i ze skrzydełkami, które można ewentualnie odczepić, a które symbolizują ten ważny dzień. Ania ma talent! Wszystko, nawet najmniejsze elementy i szczególiki wykonane są z największą starannością.

 



 Koniecznie zajrzyjcie do Ani podejrzeć jakie tworzy cuda.


A że uwielbiam wszystko, co się nazywa hand-made, zrobiłam jeszcze moją pierwszą w życiu kartkę.



8 komentarzy:

  1. Przepiekna myszka! <3 Cudo! W takich sytuacjach zaluje troche, ze nie mam dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla chłopców można zamówić śliczne misie w spodenkach lub sweterkach :) Nic straconego :)

      Usuń
  2. Cudna ta myszka! I jaka piękna karta pamiątkowa :) Ja niedługo zaczynam robić kartki na Dzień Mamy. Ale w międzyczasie czekają mnie jeszcze kartki urodzinowe. Wkręciłam się ostatnio w scrapowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewelina... Kochana TY... dziękuję Ci pięknie <3 Twoja chcrześnica to prześliczna dziewczynka :) Pozdrawiam serdecznie i ściskam Was obie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ta mysza!! A komunia była w Angli? Jak wyglądała? Mniej więcej jak w Pl? Kartka tez nieźle wygląda!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Boska!! Szkoda, że ja już nie zdążę zamówić... Kompletnie nie mam pomysłu na prezent :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mycha jest słodka, biegnę do Ani pooglądać jeszcze inne wspaniałości. Ale kartka też super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna kartka, oryginalna inna niż wszystkie, myszka słodziutka taka do przytulania.

    OdpowiedzUsuń