Produkty, które każda kobieta powinna mieć

Oj można by tutaj wklejać dziesiątki zdjęć bo kategorii produktów, które każda kobieta powinna mieć jest mnóstwo - kosmetyki, biżuteria, przybory kuchenne, meble, ubrania, malowidła, buty... i te pe,  i te de. Ja poszłam na łatwiznę i zrobiłam zestawienie kosmetyków. Na pierwszym zdjęciu moje podstawowe minimum, które eksploatuje codziennie. Na drugiej fotce wersja rozszerzona w tusz, fluid i płyn do demakijażu.




Dziękuję Uli za zorganizowania wyzwania i wszystkim odwiedzającym za komentarze.

http://www.senmai.pl/2015/03/wyzwanie-blogowe-marzec-5-dni-do-lepszego-bloga/

6 komentarzy:

  1. fajny zestaw...a co to za Olay? krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem przeciwzmarszczkowy :) Nazywa się Primer 2w1 (firm&lift). Bardzo chwalę sobie kremy z tej firmy.

      Usuń
  2. Ten z neutrogeny jest fajny. też lubię. A perfumy to Kenzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Kenzo Flower... jedne z moich ulubionych :)

      Usuń
  3. W moim codziennym must have znalazłby się jeszcze krem do rąk bo skórę na dłoniach mam przeraźliwie suchą. Przeciwzmarszczkowy? Już? O kurcze ja nawet o tym jeszcze nie pomyślałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zestawienie. Ja chyba nie potrafiłabym ująć swoich ulubionych kosmetyków jednocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń