Blogowe spotkanie

W niedzielę spotkałam się z Mirką z bloga Świadomość M. Wypiłyśmy kawę, zjadłyśmy razem obiad, pogadałyśmy sobie i podziwiałyśmy tańczące smoki, bo akurat spotkałyśmy się w dzielnicy Chinatown i trafiłyśmy na Chiński Nowy Rok.

Mirka jest trzecią osobą, którą najpierw poznałam poprzez bloga a później pogadałam z nią twarzą w twarz. Zabawne jest to, że kiedy mieszkałam w Polsce i prowadziłam bloga nigdy nie miałam okazji spotkać się osobiście z inną blogerką. Wystarczyło wyjechać do Londynu :) Świat jest jednak bardzo mały.

Niestety nie mam żadnych fotek z tego spotkania. Dwa poniżej są autorstwa Mirki, pozwoliłam sobie je opublikować.




A tutaj kilka fotek przepiśnika i notatnika, który powstał specjalnie dla miłośniczki czerwieni :)






7 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :P Mega fajny post
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale tak szczerze nie wiem co w tym poście takiego "mega"?... to tylko kilka zdań opisujących jedno spotkanie.

      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. :D :D :D Mi tez bylo bardzo milo i licze na powtorke! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ps. No i dziekuje raz jeszcze za przepisnik! Juz wkrotce zaczne go zapelniac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie raz przekonałam się, że świat jest mały :)
    Sama tworzyłaś przepiśnik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tworzę takie przepiśniki i notatniki i inne rzeczy ze scrapków :)

      Usuń
  5. fajne są takie blogowe spotkania :)

    OdpowiedzUsuń