Widelcowe kwiatki dla Babci i Dziadka

Do stworzenia widelcowych kwiatków potrzebujemy:
  • widelec (ja użyłam dziecięcych)
  • biały karton (lub jasne odcienie kolorowego)
  • farby
  • paleta na farby (u mnie talerzyk)
Nie będę się długo rozpisywać jak wykonać takie kwiatki. Wylewamy farbę na płaski pojemnik, maczamy w nim widelec i odbijamy na kartonie. Bardzo prosta i przyjemna zabawa dla dziecka.
Następnie  dorysowujemy łodygi, ewentualnie listki i kwiatuszki gotowe. Nie tylko na Dzień Babci i Dziadka.










14 komentarzy:

  1. Piekne tulipanki! Bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziadkowie będą na pewno zadowoleni. Fajny pomysł z tymi widelcami :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł! Pięknie wyglądają te kwiatki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi przywołałaś fantastyczne wspomnienia. Robiłam takie kwiaty z moimi przedszkolakami. Rety, jak ja tęsknię za tamtą pracą!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/14/2015

    Ekstra!!! Super pomysł!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja...jaka ty jesteś pomysłowa...Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, ja tego nie wymyśliłam, pamiętam to po prostu z praktyk które odbywałam w świetlicy środowiskowej :)

      Usuń
  7. Świetne kwiatki!!! Super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  8. Tutaj nie obchodzi sie Dnia Babci i dziadka, ale i tak musze zapamietac ten pomysl. Cora uwielbia zajecia plastyczne i wiecznie poszukuje fajnych pomyslow, ktore sa proste do wykonania dla trzylatka! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem jutro o tym mojemu Kubie, on uwielbia takie ciekawe pomysły, szczególnie plastyczno-malarskie ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. A Ty wiesz że ja w życiu takich jeszcze nie robiłam ?? Trzeba koniecznie to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń