Uwaga! Zdradzam płeć mojego dziecka.

Wiadomo, że najważniejsze dla rodziców nienarodzonego dziecka jest stan jego zdrowia i to, czy prawidłowo się rozwija. Ale nie będę ukrywać, że zaraz po tych dwóch jakże ważnych sprawach byłam bardzo ciekawa czy Artur będzie miał tego upragnionego brata? I mimo że było mi wszystko jedno, czy to będzie chłopiec czy dziewczynka, chciałam już wiedzieć w jakim kolorze kupować ubranka i ewentualnie inne potrzebne pierdółki. Więc kiedy pani doktor zapytała, czy chcemy znać płeć, ekscytacja sięgnęła zenitu... no jasne, że chcieliśmy. Po czym pani doktor pojeździła kamerką po brzuchu, popukała, potrzymała nas jeszcze chwilę w niepewności i ... powiedziała niepewnie, że to chyba chłopiec.

Tak więc płeć mojego dziecka nie została zidentyfikowana w 100%. Będzie chyba chłopiec, albo chyba dziewczynka.

Intuicja podpowiada mi, już od całkiem dawna, że będę miała drugiego syna. Dowodem moich przeczuć jest śpiworek w ciuchcie, który kupiłam już baardzo dawno temu - mąż mi świadkiem, że tak było. Śpiworek był na mega przecenie i nie mogłam go nie kupić. I pieluszki też drapnęłam z działu chłopięcego. Sa sa sa sa sa!


Zaraz po USG pojechałam na zakupy, niedzidziusiowe, bynajmniej! Ale musiałam zahaczyć o dział dziecięcy i chociaż zorientować się, co też oni tam oferują? No i kupiłam pajacyk w liski. Nie mogłam przejść obojętnie. Oczywiście zerknęłam też na komplety dziewczęce, ale żaden różowy pajacyk w muffinki czy kwiatuszki nie wzruszył mnie tak, jak ten w liski i jeżyki.


Kilka dni później weszłam tylko przy okazji do second hand'u i wyczaiłam również chłopięce ciuszki. A jeśli okaże się, że intuicja mnie zmyliła i urodzi się dziewczyna to nie ma przebacz, też będzie chodziła w kurtce w koparki. O!


26 komentarzy:

  1. Czyli chyba "chłopiniec" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje 2 koleżanki są właśie w ciąży i poznały płeć juz na przełomie 12/13 t.c i potem na połówkowym tylko sie potwierdziło. Tak samo bylo z moja przyjaciółka rok temu- lekarz na badaniu usg w 12 t.c nie mial zadnych wątpliwości, że to dziewczynka i miał racje :-) Jak ja byłam w ciązy to pozno, bo dopiero w 20tyg dowiedzialam sie, xe bede miala Syna(choc przeczuwalam to wczesniej) ale to bylo 4lata ttemu. A teraz usg są takie nowoczesne, ze o wiele wcześniej potrafia okreslic płec dziecka i różne jego wady w razie czego. Dziwne, że tobie na tym etapie ciazy lekarka tak niepewnie i nie konkretnie powiedziała płec.. Czyli nadal żyjecie w niepewnosci..

    A ciuszki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz tu chyba już nie chodzi o sprzęt tylko o nieśmiałość dziecka... po prostu mogło schować swoje przyrodzenie, albo ciągle uciekać :) Artur w 20 t.c. pokazał bez problemu, że ma siusiaka. Teraz akurat trafił nam się nieśmiałek albo mała przekora :)



      Usuń
  3. No to życzę żeby był chłopiec :) a nawet gdyby dziewczynka była, to Artur szybko nauczy ją o pojazdach itp. Poza tym, dziewczynki tez lubią koparki - pamiętasz moją ostatnią Podopieczną - Jadzię? Pierwsze słowo po mama tata baba to."kopa(r)ka" :))

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE:))) KTOŚ MI KIEDYŚ POWIEDZIAŁ, ŻE JAK LEKARZ MÓWI, ŻE CHŁOPIEC TO NA BANK CHŁOPIEC, BO JAK JUŻ COŚ WIDAĆ TO WIDAĆ, A Z DZIEWCZYNKĄ TO RÓŻNIE JEST ;)
    CUDNE CIUSZKI:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też słyszałam taką opinię :)

      Usuń
  5. Cudne ciuszki, być może intuicja Cię nie zawiedzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne rzeczy dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też w 13tc lekarka powiedziała, że to chłopak, ale jeszcze mamy sobie tego nie brać do serca , pózniej się potwierdziło:) Aż sama jestem ciekawa czy to będzie chłopak czy dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To życzę, żeby już w tej kwestii nic się nie zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. u nas nie trzeba było być doktorem , żeby zgadnąć , że będzie chłopak, ale moja mama i tak nadal ma nadzieje, że bedzie w rodzinie w końcu dziewczynka
    a ciuszki cudne

    OdpowiedzUsuń
  10. Obyście nie dowiedzieli się przy samym porodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Powtorze stara prawde - byleby zdrowe! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. HEhe....przeczucie zapewne Cię nie myli:) Ja przy Wice do samego końca nie wiedizałam jakiej płci jest dziecko ale przeczucie miałam od początku....podobnie z Franulkiem..kupiłam mu sweterek jak tylko zobaczyłam dwie kreski na teście:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieluszki dość uniwersalne :) A pajacyk w liski jest tak cudny, że dziewczynce też bym go bez wahania założyła!

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli tak naprawde nadal do konca nie wiadomo. ;)

    Zaleta ciuszkow chlopiecych jest to, ze od biedy i dziewczynka moze je nosic. Niedawno wyslalam paczke mojej ciezarnej siostrze (oczekuje corki), w ktorej znalazlo sie calkiem sporo bodziakow i pajacykow po moim Niku. Za to kiedy bylam w ciazy z synkiem, musialam wlasciwie przygotowywac wyprawke od nowa, bo wszytkie ciuszki po corce byly albo rozowe, albo z kokardkami lub falbankami, albo w kropeczki, itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie 3 syn za kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Patrząc na moją chrześnicę lat 2,5 jestem pewna że i dziewczynka byłaby zadowolona z wzorku w ciuchcuie

    OdpowiedzUsuń
  17. my mamy kurtkę w liski na przyszły rok ;-)
    Gratulacje chyba chłopca ;-)
    ps. ja czułam że bedzie druga dziewczyna a tu chłopak był ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. A to Dzidziuś przekorny, nie chciał się pokazać ;) u nas na 100% dowiedzieliśmy się, że Natalka to Natalka gdzieś w okolicach ... 6 miesiąca. Wcześniej nie miała czasu się nam pokazać. I do tej pory wciąż jest taka energiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. taaaa pierwsze śpioszki dla Norba ??? różowe ;-) taaakie miałam przeczucie że takiego szczęścia by mieć parkę to mieć nie będę ;-) a tu masz :D chłop jak dąb :D

    OdpowiedzUsuń
  20. co do pokazywania się dzieciaków ... Gabi kazała nam czekać do 31 tygodnia!!!! taki wstydzioch ...
    Norbert pokazał się wcześniej koło 17tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń