Proste kartki na Boże Narodzenie

Przyszedł czas na zrobienie i wysłanie kartek Bożonarodzeniowych. Długo myślałam nad tym, jakie tym razem zrobimy kartki. Odbijane nóżki (tutaj) i rączki (tutaj) już były, chociaż pomysłów co można uzyskać przez takie stemplowanie koniczynami jest tysiące, postanowiłam w tym roku odpuścić. Na pomoc przyszedł mi niezawodny Pinterest.

Kartki z guzikami
  • kolorowe kartki z bloku technicznego (mogą być też białe)
  • nożyczki
  • cienkopis
  • linijka
  • guziki
  • klej (polecam Magic)
  • opcjonalnie cyrkiel 






Kartki z taśmą Washi Tape

  • kolorowe lub białe kartki z bloku technicznego
  • taśmy Washi
  • dziurkacz z gwiazdką lub mazak do namalowania gwiazdki odręcznie
  • mazak do namalowania konaru choinki
  • opcjonalnie klej do przyklejenia gwiazdki 






Na koniec wypisujemy w środku kartek życzenia i wklejamy nieśmiertelne i uwielbiane przez dzieci naklejki - tym razem świąteczne, się wie :)



I kartki mogą lecieć z dobrym słowem w świat. 



9 komentarzy:

  1. U nas produkcja trwa już od miesiąca, kartki robione w domu z dziećmi są jedyne, niepowtarzalne i najpiękniejsze. A przy okazji jaka zabawa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię guziki ;-)
    I w ogóle lubię proste rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. My może w przyszłym roku się pobawimy, teraz na gotowce stawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne!
    Robiłam w tym roku podobne :)
    pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne. Właśnie jesteśmy na chwilę przed wysyłaniem kartek i chyba "pożyczymy" pomysł :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym roku zaspałam :D piękne inspiracje :D

    OdpowiedzUsuń