Trzylatek!

Wydaje mi się, jakbym urodziła Go wczoraj. Wszystko pamiętam tak dokładnie, a te trzy lata, to jakby kilka chwil tylko. Ale z drugiej strony, jak pomyślę o moim życiu "przed" Arturem, to wydaje mi się, że coś takiego nie istnieje. Przecież On jest z nami od zawsze.

I mam wrażenie, że z roku na rok jest coraz fajniej. Myślałam, że będę zafascynowana tylko z wielkich osiągnięć syna, z pierwszego siadu, wstawania, chodzenia, z pierwszych wyrazów. Ale tak nie jest. Codziennie jak zaczarowana wpatruję się w jego mądre oczy, wsłuchuję w słowa, podziwiam każdą jego budowlę z klocków, jak biega, bawi się, wita się z innymi, zasypia. Wszystko mnie w nim zachwyca. Codziennie, od trzech lat. Każda najmniejsza i największa rzecz.

A jaki jest ten mój Trzylatek?

Przychodzi nad ranem do naszego łóżka, całuje mnie w czoło i mówi - "Śpij mamo".
Kiedy się uderzę, pyta gdzie boli, całuje wskazane miejsce i mówi "Juź dobzie.
Podbiega co jakiś czas, wtula się mocno i mówi "Ja tulę mocio, kocham"
Kiedy ktoś kichnie, krzyczy "Zdlówko!".
Kiedy przypadkiem kogoś trąci w biegu lub zabawie mówi "Plasiam Ciebie".  
Mówi "Nie bój się mamo, jestem z tobą" kiedy się czegoś wystraszę.  
Nasz Trzylatek kocha i jest kochany.

Synku bądź taki już zawsze!





22 komentarze:

  1. Słodziak ten Twój Trzylatek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego Arturku, wiele uśmiechu, radości i zdrówka. Moc buziaków urodzinowych!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego Arturku spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze dla Arturka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego co najsłodsze w zyciu :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Faaajny! :( Wszystkiego co najlepsze dla tego małego przystojniaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie, zobaczyłam smutną minkę już po kliknięciu opublikuj, miało być oczywiście ":)"

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego:)))
    Macie podobne uśmiechy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Arturku! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze dla Artura!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, świętujemy urodziny tego samego dnia ;) Tyle, że ja z 0, za tą trójeczką ;)
    Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to również życzymy wszystkiego najmagiczniejszego :)

      Usuń
  12. Wszystkim bardzo dziękujemy za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat dla Artura! Buziaczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny i ten jego uroczy uśmiech który mnie tutaj jakiś czas temu przyciągnął ;) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat Arturku!! Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego Najlepszego Arturku!! Całusów moc! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny! Ale ten czas leci... Buziole dla Artura!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze raz wszystkim ogromnie dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń