Smacznie - Kreatywne wakacje z dzieciakami

W ramach projektu zorganizowanego przez Joannę, wyczarowaliśmy bardzo szybką i pyszną pizzę. Do zrobienia takiej przekąski potrzebne nam będą Wrapsy (ja akurat miałam prostokątne, ale wszelkie inne kształty są też dozwolone).


Wrapsy smarujemy ketchupem. Można zrobić sos z przecieru pomidorowego, ale moi mali kucharze byli tak głodni, że każda minuta była na wagę złota.


Następnie nasze pizze posypujemy startym serem i kładziemy wszystko co mamy akurat w lodówce lub na co mamy ochotę. U nas była to wędlina, cebulka dymka i pomidorki.




Na koniec "dosmaczamy" pizzę suszonym oregano lub bazylią. 



Tak przygotowane pizze wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 200 st na 5-8 minut, do roztopienia sera. Radzę często sprawdzać stopień upieczenia pizzy bo naprawdę potrafi bardzo szybko się przypalić.



Wpis powstał w ramach projektu Kreatywne wakacje z dzieciakami


10 komentarzy:

  1. mniami smacznie wygladaja, podejrzewam ze tez tak samkuja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zastawy malego kucharza sa teraz u nas w Biedzi za 12zl :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ kucharze!!! Spod ręki takiego mistrza kuchni pizza musiała smakować wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusisz:P a my się mocno zastanawiamy nad dietą bezglutenową:P Przynajmniej na chwilę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam ,wrapy u nas zawsze :-). Aniu widzialm wrapy bezglutenowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo, niezły pomysł, również dla tych "dużych dzieci" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nieźle :D
    a gdzie ja kupię takie prostokątne??? podobają mi się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Tesco... możliwe, że w Polsce też mają podobny asortyment, szukaj na dziale z pieczywem.

      Usuń