Migawki Tygodnia

Może nawet tygodnia z hakiem.
Zacznę od tego, że pierwszą niedziele po powrocie z Polski spędziliśmy na bardzo fajnej imprezie, Brixton Splash Festival. Było jedzenie, występy na scenie oraz stoiska z produktami handmade. I najfajniejsze w moim odczuciu zjawisko - sprzęt grający z dużymi głośnikami, porozstawiany w kilku uliczkach, grający różną muzykę. Fajnie było przejść się tymi uliczkami, posłuchać muzyczki, popatrzeć na bawiących się ludzi, wszelkiej narodowości i wieku i zarazić się od nich szczęściem.









Tak często wyglądaja drzwi naszej lodówki



Uwielbiam!





Kolejny mój antykwariatowy łup



Po długiej przerwie wakacyjnej ciastolina znów w natarciu


Kinderniespodziankowe zbiory




Mała rozpusta w towarzystwie siostry





Mała przymiarka... niestety są za duże, a szkoda, bo taki fajny kolor

 





12 komentarzy:

  1. trochę tych kinderek pochłonęliście...

    OdpowiedzUsuń
  2. Antykwariatowego łupu zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia z bańkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. baleriny mamy bardzo wygodne;P zazdroszczę wam tej mieszanki kultur i festiwalu też, Arturek widzę, że w pełni zaakceptował zmianę miejsca zamieszkania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych przepisow; co tez Anglicy serwuja/polecaja specjalnie dla chlopcow? ;-)
    Deser wyglafa pysznie-tez uwielbiam takie lody :-)
    A banki Junior tez bardzo lubi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam te ich książki z przepisami dla dzieci. Są proste i szybkie w wykonaniu i zawsze inspirują mnie, kiedy mam problem co ugotować na obiad. To już moja druga taka pozycja wśród książek kucharskich. Zazwyczaj podzielone są na trzy bądź cztery części, przystawki, dania główne i desery. Znajdziemy tam przepisy na np: pieczone ziemniaki z sałatką z tuńczyka, fish pie, lamb curry, jednogarnkowe dania z ryżem lub makaronem, pomysły na różne sandwicze i dipy do warzyw i można by tak bez końca :)

      Usuń
    2. hm.. gdzie kupilas te ksiazeczke, chetnie ja bym obejrzala i kupila :)

      Usuń
    3. Obok mnie jest taki fajny antykwariat z książkami... trzeba po prostu polować :)

      Usuń
  6. Teraz będzie nachalna reklama: jako, że się twórczo rozleniwiłam to wymyśliłam wyzwanie, w ramach naganiacza. Pisałabyś się? Więcej szczegółów: http://mil-owo.blogspot.co.uk/2014/08/zrobmy-sobie-sztuke.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, widziałam, ale nie wiem czy dam radę. Biorę już udział w Przyrodzie pod lupą i w Kreatywnych wakacjach z dzieciakami. Poza tym intensywnie tworzę album na trzecie urodziny i kilka elementów wystroju na strażacką imprezę :)

      Usuń
  7. Ale kinderkowych zabawek! Ciastolina i u nas ciągle gości w zabawie:) a zdjęcia z bankami super:)

    OdpowiedzUsuń