Spy Day - 6

Będzie totalny misz masz wszystkich migawek, jakie udało mi się uchwycić w tym miesiącu (czyt. pamiętać o pstryknięciu fotki). Czerwiec był ciepły, słodki, zabiegany, kolorowy i długi... takie czerwce to ja lubię.

Poranna jaglanka

Spakowani... jeszcze nie na wakacje... tylko do szkoły i żłobka :/

Ostatni hit przekąskowy Artura - prażone płatki migdałów

Wielka miłość

Ciastolina jest molestowana codziennie

Wystarczy kilka prostych składników...

 ...i pyszna zapiekanka gotowa

Dostałam złotą gwiazdkę za aktywność na lekcji... Artur był ze mnie dumny ;)

 Londyn potrafi być taaaki brudny


Laurka ze żłobka


Wrażliwych proszę o zamkniecie oczu - Arturowe naleśniki z cukrem 

Moje kolejne łowy znalezione w antykwariacie. 

Niezobowiązujący prezent od firmy Mixa. Użytkuję z radością i zadowoleniem.

Taka radość. I płacz, kiedy czas się skończył.


To nie plaża...

 ... tylko trochę większa piaskownica.

 Na dobranoc czytamy. "Chłopiec i pingwin" dla Artura...

... i dla mnie "Tysiąc wspaniałych słońc" K. Hosseini



Więcej o akcji TUTAJ


16 komentarzy:

  1. Anonimowy6/30/2014

    Jak widzę tą ciastolinę i tyyyle foremek i akcesoriow, że aż się uśmiechnęłam ;) Artur się tym wszystkim bawi? używa? ;)
    Laurka piękna! miło, że żłobek pamiętał o tatusiach!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że używa :) Ciastolina, autka i książki to są rzeczy, w które warto inwestować i poszerzać zbiory... najulubieńsze umilacze Artura :)

      Usuń
  2. Swietne zdjecia :-) Widze, ze zycie wam plynie ciekawie :-)

    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Zapiekankę ściągam! Coś robisz ze szparagami i porem przed wrzuceniem do piekarnika?
    2. Też jestem z Ciebie dumna za gwiazdkę!
    3. A w tej piaskownicy też kiedyś byliśmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad. 1. Najpierw por i szparagi z łyżką oliwy zapiekam w naczyniu około 15 minut. Później daję podgotowany makaron, pół szklanki wody z gotowania tegoż makaronu, ricottę i ulubione przyprawy. No i na to ser i znów zapiekam.
      Ad. 2. Dziękuję :)
      Ad. 3. Fajnie tam jest!

      Usuń
    2. Też ściągam, ale bez pora

      Usuń
  4. lubię te Wasze zdjęciowe posty :) zapiekanka ze szparagami... jaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten Wasz czerwiec. Kolorowy, wesoły i pyszny!!!! U nas ciastolina tez ciągle w obiegu. Tony już tego przerobiliśmy! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Narobiłaś mi ochoty na zapiekankę ;)
    A książki "Chłopiec i pingwin" zazdroszczę. Fajny taki antykwariat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czasem można znaleźć prawdziwe perełki i to za 5-7 zł :)

      Usuń
  7. zapiekanka ze szparagami - Om nom nom!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się u Was dzieje :D
    Naleśniki z cukrem - mój mąż uwielbia, ja nie mogę tego zrozumieć, lepsze przecież z dżemem :D
    Aaaa! Dla mamusi gratulacje gwiazdki hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Naleśniki z dżemem są najlepsze! Ale faceci mają chyba inny gust kulinarny.

      Usuń
  9. Fajny ten czerwiec po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  10. e fajny ten londyn macie mimo tymczasowego balaganu hihi zapiekanka pychota ale nalesnikow z cukrem w zyciu nie jadlam :P pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń