Polskie rękodzieło na Dzień Dziecka

Uwielbiam rzeczy tworzone z pasją i niezwykłą kreatywnością. Dlatego postanowiłam poszukać kilku fajnych perełek, które można sprezentować naszym pociechom w Dniu Dziecka.

Magnetyczny organizer - byłby bardzo przydatny dla mojego Prawietrzylatka



Samolot z tektury - Artur byłby zachwycony!



Papierowe zwierzęta

Kanapka - Świetne ćwiczenia dla małych rączek



I jeszcze jedna filcowa zabawka, wspomagająca rozwój motoryki małej



Fartuszek dla małego kucharza



Bambakowa gra



Maskotki z rysunków - kiedy Artur już podrośnie i namaluje swoją wymarzoną przytulankę, na pewno mu taką zamówię.



Zegar - wiem, że Artur jest jeszcze za mały, ale ten zegar mnie zauroczył




Świetne prawda? Ja zamówiłam organizer na kredki, który można zabrać w plener czy na wycieczkę. Organizer się właśnie szyje ;) Kiedy już do mnie przyleci, na pewno się nim pochwalę. 

Udanego weekendu! 


14 komentarzy:

  1. fajne pomysły:) u nas wygrałyby pacynki - bez dwóch zdań:) ale tym razem nie będzie żadnych materialnych prezentów - chyba, że zrobimy coś wspólnie. W tym roku podaruję moim Bąkom coś cenniejszego. MÓJ CZAS . Bo chociaż zwykle są obok mnie, to ja jestem stale zajęta pracą:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie bardzo fajne propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyleci na czas:*
    A papierowe miasteczko i zwierzęta mnie zauroczyły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa! Organizer kupuję, koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam Ci już namiary: http://bycieszycsiezyciem.blogspot.co.uk/2013/10/co-jesienia-w-trawie-siedzi-i-kolejny.html

      Usuń
    2. Haha, myślałam o tym magnetycznym, ale sobie popatrzyłam na te kredkowe też :) Dziewczyna szyje fenomenalne rzeczy!

      Usuń
  5. Kanapka mnie urzekła, aż się chyba skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Zegar fantastyczny. Mały przeżywa właśnie prawdziwą fascynację... hmm... może rzeczywiście skuszę się na dzień dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne rzeczy! Zwłaszcza spodobała mi się ta kanapka, genialna! Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne. Samolot i przytulanka z rysunku mnie oczarowały

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zauroczyła filcowa kanapka i filcowe przeplatanki. Jakoś sceptycznie jestem nastawiona do papierowych zabawek wydaje mi się, że są mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie zauroczyła filcowa kanapka i filcowe przeplatanki. Jakoś nie jestem przekonana do zabawek z papieru/kartonu wydaje mi się, że są mało trwałe.

    OdpowiedzUsuń