Trochę o scrapbookingu i listownik na lodówkę

Często dostaję maile dotyczące moich scrapkowych prac. W większości prosicie o tutoriale i pytacie gdzie kupić produkty. Rzadziej pytacie o kupno lub konkurs koniecznie z przepiśnikiem :)  Dlatego zdecydowałam się na ten post. Przyznam szczerze, że ja sama zaczynając przygodę z tym hobby napisałam do jednej blogowej koleżanki, która bardzo mi pomogła (dzięki Aniu).


TUTORIALE

Jeśli chodzi o tutoriale to niestety na chwilę obecną nie stworzę żadnego bo często scrapkuję wieczorem, kiedy nie ma dobrego światła. Mogę tylko odesłać Was do innych tutoriali, z których korzystałam i będę korzystać:

  •  Jak okleić okładkę notesu lub albumu KLIK
  • Wiatraczek z papieru KLIK
  • Kwiatuszek z serc KLIK
  • Rozeta KLIK
  • Mini koperta KLIK
  • Ręczne przeszycia KLIK
  • Całe mnóstwo tutków KLIK
  • Sówka KLIK

ZAKUPY I JAK TO WSZYSTKO ZBINDOWAĆ?

Nie posiadam bindownicy. Jak zauważyliście moje notesy, albumy czy przepiśniki są spięte kółkami. Mam tylko dziurkacz rewolwerowy, który kupiłam za całe 8 zł i specjalne, otwierane kółka spinające, które zamawiam TUTAJ. Kółka których używam do dużych notesów czy przepiśników mają średnicę 2,5 - 3 mm. Kółka do albumów powinny być trochę większe, moje mają 4 - 4,5 mm średnicy. Małe notesy spinałam kółkami o średnicy 2 mm, ale już ich nie zakupię bo bardzo ciężko się je otwierało i montowało.

Są trzy sklepy w których robiłam zakupy:
Scrapiniec
Scrap.com.pl
Galeria Papieru

Jednak najbliższy memu sercu jest Scrapiniec. Szybka dostawa i kontakt mailowy... i zawsze jakieś fajne tekturki w gratisie. Poza tym, można obkupić się też w Empiku. Warto wyglądać też ofert Lidla i Biedronki - czasem wpadną na półkę jakieś fajne papiery, stempelki czy dziurkacze. Jeśli chodzi o sklepy ze scrapkami w Londynie to dopiero odkrywam lądy. 

SPRZEDAŻ I KONKURS

Nie sprzedaję swoich prac. Przede mną jeszcze dużo praktyki. Jeśli pooglądacie więcej blogów typowo scrapkowych zobaczycie, że bardzo dużo mi brakuje do prawdziwych rękodzieł.  Nie posiadam też w ogóle profesjonalnego sprzętu do scrapbookingu. Oprócz samoregulującej maty i dziurkacza brzegowego :) Nie liczę kilku stempelków, małych dziurkaczy, tasiemek i kleju - bo to posiada prawie każde dziecko. Ale planuję powiększać w miarę możliwości finansowych moje pomoce i przybory. Uprawiam to hobby tylko z miłości. 

Jeśli chodzi o konkurs to wyglądajcie go niebawem. Prezenty już mam, tylko muszę jakiś banerek stworzyć. Do wygrania będzie wyczekany przez niektórych przepiśnik... i jeszcze coś :)

LISTOWNIK NA LODÓWKĘ

Pamiętacie przepiśnik, który zrobiłam mojej siostrze?



 Stworzyłam do kompletu listownik, z magnesem do przyczepienia na lodówkę i zapisywania listy zakupów.



15 komentarzy:

  1. Anonimowy1/05/2014

    Ale ładny!!! i przepiśnik i ten listownik! Kuurcze, śliczne toto! Talent masz :) Ja szukam takiego albumiku 1 rok życia dziecka, żeby podarować maluszkowi na roczek..tak chciałabym w nim cały pierwszy rok malucha w nim mieć :) Ale jeszcze parę tyg. mam ;)
    Jaką macie pogodę? bo w Poznaniu po pięknym, ekstra wiosennym poranku zrobiło się pochmurno i deszczowo ;)

    Pozdrawiam,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jest ciepło ale pada, przelotnie, ale jednak :/

      A jeśli chodzi o album to proponuję Ci zakupić gotową bazę (nie będziesz musiała wtedy walczyć z dziurkami i kółkami) http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Album-Bialy-20x20-cm/935 lub trochę mniejszy (jeśli jesteś początkująca, to lepiej nie szaleć na dużych przestrzeniach :) http://www.scrapiniec.pl/pl/p/Album-Bialy-15x15-cm-/936

      I jeszcze kilka papierów do tego. Polecam najbardziej dwustronne - wtedy mamy dwa motywy, które fajnie się razem prezentują http://www.scrapiniec.pl/pl/c/30x30-cm/149

      No i oczywiście nożyczki, klej Magic, jakieś kolorowe wstążeczki, dratwa i guziczki które kupisz za grosze w pasmanterii.

      Myślę, że po zrobieniu pierwszego albumu pokochasz scrapowanie :)

      Usuń
  2. Nie bądź taka sKromna:) Przepiśnik Twojej siostry jest cudowny. Z niecierpliwością czekam na candy:p
    Jeszcze chwila i dojdziesz do mistrzostwa w swoim fachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prace boskie, aż mi trudno uwierzyć, że są wykonane Twoimi rączkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, konkurs z przepiśnikiem :-)! Moje marzenie już na początku roku zostało wysłuchane - ekstra!!! Czekamy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dłuższym namyśle stwierdzam, że będzie to Candy, a los zwycięzcy będzie w rękach Artura... dosłownie :)

      Usuń
  5. A miałam się pytać o te kółka :-) świetnie Ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne, a ja przepiśnik w Biedronce kupiłam, ale leniuch ze mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudeńka! Dziękuję za tego posta, zainteresowałaś mnie tym tematem i Twoje linki bardzo mi pomogą w podjęciu prób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widzę w każdej twojej pracy - kawał serducha - a o to chyba chodzi :))))

    OdpowiedzUsuń