No to Candy!


Są osoby, które na to czekają. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie to cieszy. Zapraszam więc, na moje noworoczne candy, w którym można wygrać przepiśnik i listownik na lodówkę.














Regulamin zabawy:
- do wygrania jest przepiśnik i listownik na lodówkę
- sponsorem nagrody jestem oczywiście ja
- los wygranej osoby leży w rękach mojego dwulatka
- ponieważ to Candy Noworoczne, a Nowy Rok kojarzy mi się ze styczniem, tak więc candy będzie trwało od dzisiaj do końca stycznia, do godz 0:00. 1 lutego Artur wybierze zwycięzcę
 - osoby, które chcą zgarnąć scrapkowe rękodzieła wyrażają swoją chęć w komentarzu pod tym postem i  umieszczają banerek linkujący do candy na swoim blogu lub udostępniają grafikę o Candy na Facebooku TUTAJ
- proszę o informację w komentarzu, gdzie jest udostępniony banerek.

Banerek candy



Zapraszam do zabawy!



To już ostatni dzień wyzwania foto u Uli. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze i odwiedziny. 
Tematem dzisiejszego dnia jest Handmade. I to właśnie zdjęcie przepiśnika, który zrobiłam dla Was, zgłaszam do wyzwania. 


70 komentarzy:

  1. Fajny ten przepiśnik ale ten listownik podoba mi się jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Fajny pomysł z tym przelicznikiem kuchennym :) Przy moim następnym przepiśniku może ściągnę pomysł, jeśli mogę.
    Ja nie wezmę udziału w candy, dam szansę innym :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alez piekny ten przepisnik - arcydzielo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik jest boski !
    No to zgłaszam się a baner jest na michasiowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę, ja :) udostępniłam na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczny, sama nie mam zdolności do stworzenia takich cudów więc wyrażam chęć zdobycia go :) Banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudenka! Zgłaszam sie i ja! Banerek wklejony. http://znowuwsieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten przepiśnik :)
    Dołączam do grona chcących go przygarnąć ;)
    Banerek tu: http://domowybajzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo !
    Oczywiście - zgłaszam się - udostępniam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetny!!!
    Ja z kolei dziergam na drutach, ale aż się boję czy mnie papierowa robota nie wciągnie jak patrzę na takie cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda - no i przelicznik jak najbardziej pomocny :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też jestem chętna, udostępniłam na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiśnik jest przepiękny! Listownik również mnie urzekł :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja oczywiście też spróbuję szczęścia:) Egoistycznie liczę, że maleńkie paluszki Twojego dwulatka wylosują ciotkę k. ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepisnik jest cudowny. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne i spróbuję szczescia

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne to! Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się bawię :)! Spróbuję mojego szczęścia.
    Banerek jest u mnie: http://swiat-wg-niebieskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętna jestem! ;) Udostępniłam baner na fb ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest piękny! Właśnie zaczęłam robić z synkiem 2 takie zeszyciki na ulubione przepisy obu babć z okazji Dnia Babci. Tyle, ze nasze będą z babeczkami. Jak skończymy, to się pochwalę. No, ale nasze to takie na miarę sześciolatka i jego zdolności, a Twój - pełna profeska :))) Gratuluję talentu, na pewno dużo pracy Cię kosztował. Umieszczam banerek tutaj: http://czasemszydelkoczasemhaft.blogspot.com.
    Pozdrawiam noworocznie z zasypanego dziś Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł, żeby zrobić taki przepiśnik dla babć... taki, zrobiony przez małe rączki będzie najcudowniejszym prezentem.

      Usuń
    2. Już gotowy, ale fotki wkleję dopiero po 21.01, żeby babcie nie podpatrzyły na blogu co dostaną :) Mam nadzieję, że się spodobają. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Tytuł naszego zeszytu powinien brzmieć "ulubione pomysły wnuków gotowane przez babcie" :) Można go obejrzeć tutaj: http://zabawyizabawki.blogspot.com/2014/01/prezenty-dla-babci-i-dziadka.html
      Babciom prezenty się podobały:) Taki scrapkowy zeszycik w wersji dziecięcej. A Ty z Arturem też bawisz sie w naklejanie skrawków? Pewnie Twój syn będzie miał lepszą nauczycielkę niz mój... ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  21. Biorę udział :) Udostępniam banner na FB jako Joanna Adamkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja tez chce!!! Ustawiam się w tej dluuugasnej kolejce po przepisnik, jest prześliczny! Taki.. dopracowany, dopieszczony, no cudny!! :)

    banerek na pasku bocznym.. o tu --> http://chwilatylkodlasiebie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1/13/2014

    Ja tez :) udostepnilam na FB jako Edyta Rembisz

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się pobawię... zobaczymy czy szczęście mi sprzyja w nowym roku :)
    Ps. banerek na FB

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1/13/2014

    Ustawiam się w kolejce po mój wymarzony przepiśnik :) A nuż szczęście mi dopisze ;) Na FB udostępniłam jako Łukasz Strzelczyk
    Pozdrawiam,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. Aj.....jaki cudny! Ustawiam się w kolejce, a banerek na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny, dopracowany... taki dla mnie akurat;) to będę trzymać kciuki mocno:)
    Pozdrawiam zawieszając baner na moim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapisuję się z przyjemnością, lubię gotować, więc przepiśników nigdy za wiele,a ten jest śliczny:-) przy okazji zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam :-) baner na kamilar,blog,pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudny przepisnik i listownik piekny :-) Ustawiam sie wiec w kolejce, bo kto wie.. :-D

    Banerek wklejony u mnie na tam-dom-twoj-gdzie-serce-twoje.blogspot.ie

    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :) udostępniłam na FB :) obserwuje jako : anioleq-ss
    pozdrawiam
    Emila

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejce. Banerek jest tu: http://hanka-blog-handmade.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  32. trzymam za siebie kciuki :) udostepnione jako Ania Korzeniecka-Klisz na facebooku :) pozdrawiam anibarpiomar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy1/15/2014

    udostępniam na fb kamila gruszczyńska.Śliczny ale bym przepiśiała do przepiśnika przepiśi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się, zgłaszam się!! cudeńka :D
    banerek oczywiście na blogu :)
    gdybyś zapomniała http://w-sumie-czemu-nie-by-ulaa.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No coś Ty, pamiętam o Was i zaglądam :)

      Usuń
  35. Witam :) Przepiśnik cudny, więc muszę wziąć udział w Twoim candy :)
    Banerek na blogu: http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Dopisuje się! Banerek u mnie na blogu: szezlaczek.blogspot.com
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale cudeńka!!! Chętnie wezmę udział w zabawie:) Banerek na blogu www.gosia-tocolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ja rowniez sie zapisuje :) piekne sa, banerek na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Udostępniłam na FB jako Anetka Skawska

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja chcę, i ja chcę!!! Zapisuje się, ściągam i zaraz u siebie zamieszczam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny przepiśnik i listownik! Cudo! Banerek na moim blogu:
    http://www.pluminthekitchen.com/

    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Prześliczny przepiśnik i listownik oczywiście też. Z nadzieją więc staje do kolejki, a banerek zabieram na bloga do paska bocznego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    info na pasku bocznym na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  44. ooo... jaki piękny... bardzo chętnie go przygarnę :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się! Istne cudeńka.
    Banerek tutaj: http://alternative-diy.blogspot.com
    Obserwuję jako Marta W. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja staje do zabawy. Udostępniony na FB.
    Pozdrawiam,
    nina

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam chęć udziału w Candy, pozdrawiam wszystkich. Banerek na http://arte-by-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. biorę udział
    udostępniłam na fb:https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1455199174700957?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  49. udostępniłąm na fb https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/206483219545999?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  50. biore udział :)
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/206519486220061?stream_ref=10
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. o rety retuchy jak ja bym chciała zostać tą szczęściarą i wygrać te piękne rzeczy:)
    http://tocopodpowiadawyobraznia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny:) ale ja już jeden Twój przeciwnik mam więc dam szansę innym:))))

    OdpowiedzUsuń
  53. a ja właśnie zaczęłam gotować i taki przepiśnik jak znalazł! trzymam za siebie kciuki :D
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. jestem tu pierwszy raz, ale napewno zostanę na dłużej - już dodałam Cie do obserwowanych, a na blogu przypięłam banerek :) bo może po moim blogu tego nie widać, ale uwielbiam rękodzieło i sama również trochę tworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja również z przyjemnością ustawię się w kolejce:* http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie wiem czy moj komentarz się dodał jeśli tak to przepraszam za powielenie :( Jeśłi jednak nie to z przyjemnością się zgłaszam :) http://duszy-czar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłąszam się z miłą chęcią
    banerek na moim blogu
    http://zachciewajki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ależ cudeńka tworzysz :-) brawo mamuśka :-)) banerek wisi u mnie na blogu :-))
    zgłaszam chęć udziału :D i macham tam z karteczki do Młodego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  60. OMG!!! Marzę o takim od dawna! Właśnie w jabłuszka ! Ale by było cudownie wygrać takie cudeńko! Zgłaszam się a jak! Banerek dodany na szezlaczek.blogspot.com :)
    pozdrawiam
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczakos! Dopiero teraz zauważyłam że zapisałam się 2x :p pardon!

      Usuń
  61. Chętnie przygarnę taki prezent!
    Banerek znajdziesz tutaj: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja też dołączam próbując szczęścia:) Taki pyszny ten przepiśnik, ślinka cieknie od samego patrzenia a cały zestaw cudny. Nie mam ani bloga ani FB.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Uff!! Zdążyłam :) Banerek na blogu :)
    Może akurat mi się poszczęści ;) Marzę o takim przepiśniku, zamawiałam ale jedna Pani temat olała :/
    A może Ty mi zrobisz?? :)

    OdpowiedzUsuń