Migawki Tygodnia

... a właściwie trzech tygodni... bo takie zaległości mi się porobiły.


Tak mój syn koloruje (oprócz "koguta" na dachu)



Wykorzystanie soczewicy nie tylko w kuchni



Babeczki szpinakowe - przepis TUTAJ


Poranny Artur


Nie ma to jak trafiony prezent na Gwiazdkę


Wypad do Muzeum Horniman. Wyciągnęła mnie tam Mila... a właściwie mnie rozdziewiczyła, bo to był mój pierwszy raz w londyńskim muzeum. Szczegóły u niej na blogu - KLIK





Moja wygrana na blogu Keep my moments. Wystarczyło obstawić datę narodzin jej synka. Strzeliłam w dziesiątkę!



Wygrana na blogu Hugo&Matylda



I komin dla Artura, wygrany na blogu Domowisko.
Kolor jest zajebisty - przepraszam za wyrażenie :)




16 komentarzy:

  1. Musisz migać częściej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki szpinakowe? wyglądają ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A przepis na babeczki podasz? A może juz gdzieś podałaś:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak już podałam, na moim kulinarnym blogu, który prowadzę z siostrą :)

      http://siostry-fit.blogspot.co.uk/2014/01/babeczki-jarzynowe.html

      Usuń
  4. Aleś się obłowiła:D Gratuluję:) i tymi babeczkami spowodowałas burczenie w brzuchu, a przepis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis tutaj:
      http://siostry-fit.blogspot.co.uk/2014/01/babeczki-jarzynowe.html

      Usuń
  5. Bardzo ciekawie spędzacie czas. Poproszę przepis na babeczki szpinakowe, bo uwielbiam szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepis na babeczki znajduje się na moim kulinarnym blogu :)
      http://siostry-fit.blogspot.co.uk/2014/01/babeczki-jarzynowe.html

      Usuń
  6. Aaale wygranych:)
    Może następnym razem 6 w totka będzie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś grałam, ale się poddałam... jednak z liczbami nie mam szczęścia :)

      Usuń
  7. Swietne fotki :-) Artur maluje slicznie :-) Domek dla lalek bardzo ladny i widze, ze Arturkowi sie podoba. Babeczki szpinakowe wygladaja kuszaco, zaraz biegne zobaczyc przepis :-) Gratuluje swietnych wygranych :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne zdjęcia :) ciekawy pomysł z tymi szpinakowymi babeczkami. Kolejna rzecz, którą muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow babeczki wygladają obłędnie, a Artur ma podobną do mojej porannej fryzury;) super nagrody, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ty masz szczęście do tych wygranych! Babeczki wyglądają pysznie. A Arturo koloruje super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wygranych, gratulacje! A Artur jak pięknie już koloruje :))

    OdpowiedzUsuń
  12. wow gratuluje
    a babeczki koniecznie do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń