Laurki na Dzień Babci i Dziadka

Pytam męża:
- Widziałeś, jakie laurki zrobiliśmy dla dziadków?
Mąż, który dopiero co wrócił z pracy, wydaje się być zorientowany:
- No widziałem jakieś ślimaki.
Nie wierzę - myślę sobie. Podstawiam mu jedno rękodzieło pod nos i mówię:
- Co to jest?
Mąż pewny odpowiada:
- No ślimak.
- Nie, to jest motyl - mówię i podstawiam mu pod nos kolejną laurkę, tym razem z żabą i pytam:
- A to, co to jest?
Mąż milczy. Boi się odezwać. Widać w jego oczach konsternację. Artur podskakując wykrzykuje:
- Baba, baba.
- Tak synku, to jest żaba - mówię i głaszczę go po główce. Z mężem nie poruszam już tematu laurek.

Na drugi dzień pokazuję laurkę z motylem mojej siostrze i pytam:
- Co to jest?
Siostra bez najmniejszego zastanowenia odpowiada:
- Ślimak.

Dziękuję, nie mam więcej pytań. 

Tak więc, na Dzień Babci i Dziadka zrobiliśmy laurki z odbitych rączek, bo Artur uwielbia je malować. Laurki są ze ślimakami i żabką. Chociaż moim zdaniem to są motylki. Poza tym, pomysł z motylkami widziałam gdzieś w internecie. Wyglądały tak samo jak nasze... i były motylkami.








22 komentarze:

  1. Ej Świetne te kartki:) My Wysyłamy w tym roku kalendarze:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie ślimaki i żaba ;) Śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie obraź się proszę, ale wydaje mi się również że to ślimak. Bo gdyby były motylki, wtedy byłyby skrzydełka po obu stronach tułowia :) a wiesz,że ja z małą też planowałam porobić motylki z rączek? tylko my akurat jutro będziemy robiły. No bo w sumie święta minęły, zimę narysowałyśmy już w klubiku...chyba, że do jutra wpadnę na inny pomysł ;)
    Pozdrawiam,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja to widzę motylka, ale może jestem jakaś inna ;P
    jeśli pozwolisz trochę odgapimy pomysł
    i zapraszam do mnie po wyróżnienie dla Ciebie
    http://kobietakuchenna.blogspot.com/2014/01/pytania-i-odpowiedzi-na-parapecie-jakis.html
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi też bym musiałam pomyśleć. ale jakbyście dali pionowo patyczek i po bokach łapki to bankowo nie byłoby problemu z odróżnieniem :) śliczne i tak są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz, ten motylek siedzi na kwiatku i ma złożone skrzydełka :) hi hi... ślimaki też mogą być.

      Usuń
  6. jakby skrzydełka były po bokach patyczka to motylki, a tak ślimaczki :D a żaba, to żaba!:)) śliczne laurki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też wygląda to na ślimaka :). Pomysł zgapiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze , że mi przypomniałaś hihihi. w weekedn się za to biore

    OdpowiedzUsuń
  9. Żaba w 100% a ten pierwszy to po prostu odpoczywający motyl :D Nie znają się!
    My też laurki w tym roku i też odbijanie stópek i rączek :)
    Ale młoda się już wygadała i klops z niespodzianki hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne:) ciekawe czy Dziadkowie zgadną co to jest czy motylek czy ślimak? U nas w tym roku będą zdjęcia w ramkach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. buu a my takie totalne beztalencia

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze powiedziawszy... Ja też widzę ślimaki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślimak, jak nic !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem bardziej przekonana do motylków! Sliczne wam wyszly te laurki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1/19/2014

    te przypominają ślimaki troszkę bardziej, a my zrobilismy slimaki i motylki. Ślimaki wyglądają jak twoje, a motylki z odcisnietych stóp, lewa stopa po prawej stronie, a prawa po lewej. :) pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. M sie chyba za duzo "turbo" naogladal :p Zapytalam moich "domownikow" i wszyscy jednoglosnie odpowiedzieli ze na laurce widza motyle :-) :p Piekne laurki wam wyszly :-) Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny motylek :) ale i żabka urocza :) rączki cudne :)

    OdpowiedzUsuń