Wyzwanie foto - Boże Narodzenie

Miało być zdjęcie opłatka, którym nie podzielę się w tym roku z niektórymi, bliskimi mi osobami. O kolejnych pustych miejscach przy stole już nie wspomnę... o kolejnym głosie, który ucichł.
Miało być o tym, że odliczam nasze życie w ilości przeżytych Wigilii. To jest już trzecia Wigilia Artura, nasza siódma małżeńska... pierwsza tutaj, na obczyźnie.
Boże Narodzenie to czas, kiedy zatrzymujemy swoje myśli nad palącym się lampionem, nad łamanym opłatkiem, nad parującą, aromatyczną herbatą. Ogrzewamy swoje serca wspomnieniami. Rozmyślamy.
Często szczęście i radość miesza się z nutą smutku.

Ponieważ mam raczej naturę optymistki, nie będę roztkliwiać się nad nieprzełamanym opłatkiem. Bo Boże Narodzenie to też choinka. Oprócz tej którą pokazałam kilka dni temu, powstała jeszcze jedna, z naszych odbitych rąk. Zdobi ona Arturowy kącik zabaw. Artur często do niej podchodzi, pokazuje poszczególne odbicia rąk i mówi "moje", "Ziuzi", "Mami".






Boże Narodzenie oczami innych zobaczycie TUTAJ

15 komentarzy:

  1. Kreatywnie :D Choinka wygląda super!

    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna choinka ! Świetny pomysł i wykonanie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pomysł trzeba zapamiętać( zanotować lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z tą choinką z odbic rąk. Czy mogę podszepnąc go moim dzieciom? Czy to będzie straszny plagiat? Pozdrawiam Bea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokój z tym plagiatem, to po prostu inspiracja. Ja też powtórzyłam ten pomysł... w sieci pełno jest tych choinek z odbicia rączek lub stópek. Wszystko co mądre i fajne zostało już wymyślone :)

      Usuń
  5. piekna jest :)
    ps. mamy taka samą żabę z Ikei :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaba służy nam od pierwszych dni Artura - dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  6. Ja lubię wszystko co zrobione z małych lapek lub stopek. Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie nietypowe choinki:D Fajnie Wam wyszła:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny pomysł, ściągnę sobie, jeśli pozwolisz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe i jakie zaangażowanie syna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest piękna, taka Wasza!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca - i jak inspirująca :))

    OdpowiedzUsuń