Słodkie Mikołaje i Renifery

Prezenty przynosi Mikołaj, bez wątpienia! Ale ponieważ idziemy na Wigilię do mojej siostry, pomyślałam że Artur mógłby podarował coś od siebie swojej kochanej Zuzi. Postanowiłam, że będzie to aniołek z rolki po papierze toaletowym ze skrzydłami z odbitych rączek Artura. Dałam Arturowi farby i rolkę i pokazałam, którym kolorem powinien pokryć rolkę. Ale Artur nie miał w planie malowania rolki na niebieski kolor... pomieszał wszystkie kolory z palety i podstawa aniołka wyszła szaro-czarna. Mało tego, zażądał więcej rolek do malowania.



Tak więc, zostawiłam Artura w przypływie czarnej ekspresji, a ja w tym czasie zrobiłam renifera... później zakleiłam jego dno i pomyślałam, że włożę tam jakiegoś batonika. A po chwili stwierdziłam, że zrobię takie drobne podarunki dla wszystkich. I tak powstała słodka drużyna :)









Miedzy Mikołajem a Reniferem powstała jeszcze lornetka. A właściwie jej prowizorka.



16 komentarzy:

  1. faktycznie słodka drużyna! Super:) a ile radości było w przypływie arystycznej weny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjny pomysł:) CUDA:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super pomysł :) jak bym miała blisko na swieta moje siostrzenice to sama bym takie mikolaje ze słodyczami porobiła :) Zapraszamy - http://zzyciamamyicorki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zabawa, genialne te mikołajki i renifery:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lornetka ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super. Te rolki to doskonały materiał. My z nich niedawno robiliśmy pingwiny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, ostatnio zastanawiałam się co mogłabym z rolek, które nazbierałam zrobić...chętnie wykorzystam Twój pomysł na reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lornetka rowniez fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysly ale widac ze Artura najbardziej zachwycila lornetka:))

    OdpowiedzUsuń
  10. no super! prosty i efektowny pomysł: http://www.violianka.blogspot.com/2013/12/swieta-zapieprz.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny pomysł! Świetnie mu to wyszło, prezent będzie wyjątkowy ;) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń