Migawki Tygodnia








Wygrana w konkursie na blogu O tym, że



I mikołajkowe prezenty!




13 komentarzy:

  1. Ja też chcę takie śniadanko i tyle prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prezenty :) Mamy takie same puzzle z Trefla z pojazdami, a tą książeczką o Georgu mój Junior był by zachwycony, bo baaardzo go lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ale mi ochoty narobiłaś na krem czeko z bananami:) a wiesz, że jak zobaczyłam, że jesteś wśród wygranych to mi się cieplej na serduchu zrobiło i nawet nie żałowałam, że nam się nie udało:D Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Widziałam, że brałaś też udział.

      Usuń
  4. Wszystko piękne, u nas dopiero zaczynają się puzzle max 4elementowe ale i tak jest frajda:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artur samodzielnie układa też tylko te do 4 elementów... te z większą ilością układamy razem, czyli ja mu pokazuję, gdzie ułożyć, a Artur dopasowuje :)

      Usuń
  5. my teraz namiętnie oglądamy, już drugi rok, http://www.filmweb.pl/film/Ciekawski+George%3A+Ma%C5%82piszon+i+Gwiazdka-2009-563686 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję za namiary :)
      No i jeszcze raz dziękuję za wygraną... Artur uwielbia Georga.

      Usuń
  6. oo gratuluję kolejnej wygranej :)))

    OdpowiedzUsuń