Kalendarz scrapkowy

Przy okazji świątecznych zakupów, wyglądałam na półkach fajnego kalendarza na nowy rok. Niestety nic fajnego nie znalazłam za przystępną cenę. Dlatego kupiłam zwykły kalendarz w funciaku i ozdobiłam go po swojemu. Oto efekt mojej pracy.














P.S. A kiedy już zaczęłam wypełniać mój nowy, kolorowy kalendarz, okazało się, że wygrałam na blogu Hugo&Matylda kalendarz Moleskine, o którym marzyłam od dawna. Kiedy do mnie dotrze na pewno się nim pochwalę. 
Tak więc, jestem posiadaczką dwóch fajnych kalendarzy. Coś czuję, że rok 2014 będzie bardzo zorganizowany ;)

13 komentarzy:

  1. Super pozytywny kalendarz, zdolna mamusia z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowy kalendarz, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Ci wyszedł! Ja też zakupiłam zwykły kalendarz do oklejenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach to tutaj jesteś :) fioletowy już w drodze. daj proszę znać, jak dotrze. pozdrawiam i pięknie dziękuję za udział w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, witam w moich skromnych progach :) Na pewno dam znać, kiedy kalendarz dotrze :)

      Usuń
  5. Wow! Zazdroszczę talentu! Piękny kalendarz.
    Wspaniałego 2014!

    OdpowiedzUsuń
  6. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU:)

    OdpowiedzUsuń
  7. I do tego jest taki osobisty i wesoły , aż buzia sama się smieje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam te Twoje scrapkowe rzeczy :). Jakiś konkurs by się przydał, żebym mogła wystartować po nagrodę :) :) :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, konkurs się już "kroi" :) Tak jak obiecałam... niby miało być na święta, ale nie dałam rady... będzie noworocznie :)

      Usuń