Wygrana na loterii

Jak już niektórzy zauważyli, mój blog przybrał nowe szaty. Wszystko za sprawą pewnej zdolnej kobiety, która jakiś czas temu zorganizowała candy, gdzie między innymi, do wygrania był szablon bloga. Oczywiście ustawiłam się w kolejce po tego fanta. Szczęście i tym razem się do mnie uśmiechnęło. Stąd takie pozytywne zmiany na moim blogu. Wszystko co widzicie jest zasługą Sroki.

Wiedząc, że szykują się takie zmiany, zmobilizowałam się i uzupełniłam też zakładkę z zabawami, o którą tak często pytaliście.

Mam nadzieję, że jesteście zauroczeni szablonem, tak jak ja. 
No cóż, nie pozostaje mi nic innego, jak polecieć moim pongliszem: indżoj!


A teraz takie skromne, publiczne wyznanie: Kochana Sroko, dziękuję za wszystko!

9 komentarzy:

  1. super, bardzo ładnie. Sroka ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem zauroczona. skromnie i ze smakiem- lubie to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co Ty mi dziękujesz - wygrałaś, należało Ci się, niestety strasznie długo to trwało :/ i jeszcze trochę popracować nad wyglądem trzeba :*
    Cieszę się, że Ci się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem :) wiesz, że ja najpierw zamknęłam bloga, bo myślałam, że wpadłam do kogoś innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniale wyszło :) gratulacje wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sroka ma talent. Gratuluję zmian.

    OdpowiedzUsuń