Kalendarz Adwentowy dla dorosłych

Nazwa trochę kontrowersyjna, ale kalendarz naprawdę nadaje się tylko dla dorosłych, ponieważ jest z teiną. 



Do zrobienia kalendarza wykorzystałam 24 torebki herbat o różnych smakach. Zamiast teiny można zastosować też kofeinę. 



Do każdej torebki przyczepiłam wydrukowane cytaty i ponumerowałam je. Zamiast złotych myśli sławnych osobistości można wykorzystać dowcipy, wiersze lub afirmacje. Torebki z numerkami można jeszcze bardziej podrasować. Mój kalendarz jest skromny w szczegóły ponieważ Artur nie śpi już w ciągu dnia. 




Następnie ułożyłam torebki według numerków w pudełku po herbacie i zakleiłam je, uprzednio zrobiwszy w nim otwór, przez który będzie można codziennie wyjmować jedną saszetkę.




Oczywiście pudełko obklejamy i ozdabiamy według własnego upodobania.


Kalendarz zrobiłam dla Mili z którą wczoraj po raz pierwszy spotkałam się poza blogosferą. Nasi synkowie bardzo się polubili. A ja zakochałam się w Lusi, najmłodszej uczestniczce spotkania :)

Zainspirowałam się... no dobra, bezczelnie odgapiłam (za pozwoleniem) herbaciany kalendarz od Malko.

28 komentarzy:

  1. bardzo fajny upominek :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudne! świetny pomysł! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świtny pomys od Malko. Ale widzisz gdybyś nie odgapila to bym nie poznala jej miejsca w sieci.
    Super

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na odliczanie dni do świąt! Codziennie jast okazja napić się pysznej herbaty i przy okazji przeczytać optymistyczne sentencje:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super!! I wykonanie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! :-) Pomysł na 5 z plusem :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł:) Z tym brakiem czasu to coś wiem...Hanka tez już od jakiegoś czasu nie sypia w ciągu dnia:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja, Ty to masz pomysły :)

    Witam w klubie- mój Junior też już nie sypia w dzień w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne :) zrobiłabym nawet sobie, ale w tym roku nie dam rady. Zapisuje na następny!

    OdpowiedzUsuń
  10. może nie będę zbyt oryginalna, ale bardzo podoba mi się Twój kalendarz (dla dorosłych) ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo jest piękny moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Twoje zdanie jest tutaj najważniejsze :) Fajnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  12. Super! Bardzo chciałabym taki kalendarz dostać:)Dziękujemy kochana za udział w wyzwaniu i podzieleniu się tym Malkowym pomysłem;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem Ci szczerze....bardzo fajny pomysł :))))) bardzo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam i cieszę oczy i duszę. Ech jak ja to romantycznie ująłem. Ale megaKalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem też jest bardzo piękny.
    Ciebie nie pozwoliła mi zobaczyć, dobrze, że chociaż mogłam dotknąć kalendarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapitalny pomysł :) Myślę, że wykorzystam w przyszłym roku! Pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  18. mi rowniez sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki świetny! :) Sama chciałam zrobic ale nie zdarzyłam..moze jeszcze nie jest za pozno hehe :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny pomysł - dla takich herbaciarzy jak ja!

    OdpowiedzUsuń