Czekoladowa sobota



Jeśli macie ochotę na coś czekoladowego to upieczcie sobie brownie... gwarantuję Wam, że już jeden kawałek zaspokoi tęsknotę za tym smakiem.

Brownie z białymi łatkami

Składniki:
  • 150 g masła
  • 180 g gorzkiej czekolady (tylko nie takiej, gdzie w składzie na pierwszym miejscu znajduje się cukier)
  • 3 jaja
  • 200 g cukru pudru
  • pół szklanki mąki
  • czubata łyżka kakao
  • 100 g białej czekolady


Masło i gorzką czekoladę rozpuścić razem w kąpieli wodnej. Przestudzić.
Mąkę i kakao przesiać. Białą czekoladę pokroić w niewielkie kwadraty.
Jaja i cukier puder ubić mikserem na gładką, jasną masę. Następnie dodać rozpuszczoną czekoladę z masłem i chwilę jeszcze miksować na małych obrotach. Tak powstały krem połączyć delikatnie z mąką, kakao i kawałkami białej czekolady.

Ciasto wylać do formy o bokach około 23 cm wyłożonej uprzednio papierem do pieczenia. Wstawić do piekarnika nagrzanego do 180 st. Piec 20-25 minut.

Ciasto przed podaniem należy wystudzić. Ale kto by tam czekał?

Chciałam zrobić ładne zdjęcie mojego brownie... ale pewien Ciasteczkowy Potwór skutecznie zepsuł mi plany. Zobaczcie sami...









11 komentarzy:

  1. U nas dzisiaj też czekoladowo ale w taki sposób:
    http://www.przepisy-aleksandry.blogspot.co.uk/2011/01/ciasto-czekoladowe-z-musem-z-biaej.html
    mam nadzieję, że będzie dobre:)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. robicie smaka na czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ mi ochoty narobiliście na brownie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja akurat brownies tak średnio smakowało, ale robiłam raz, może z innego przepisu będzie lepsze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co Ci poradzić bo po raz pierwszy robiłam brownie. To jest takie, jak sobie wyobrażałam, wilgotne, ciężkie i mocno czekoladowe :)

      Usuń
  5. Brzmi i wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom nom :D

    U Nas też dziś imieninowe czekoladowe ciasto z karmelową polewą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale pyszności. Super ciacho, aż się głodna zrobiłam. Muszę takie upiec koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmmmmmmmmmmmmmmm kocham brownie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis wypróbowany wczoraj. Po sobotnim wieczorze w niedzielny poranek zostały tylko okruszki. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń