Migawki Tygodnia

Dzisiaj zaczyna się październikowe Wyzwanie Foto u Uli. Niestety w tym miesiącu muszę spasować. Nie mam jeszcze internetu w nowym mieszkaniu. Poza tym, czasowo też niedomagam. Zostawiam kilka zdjęć z minionego tygodnia i idę dalej układać swoje życie w nowym miejscu.


 Na zabawę zawsze znajdzie się czas



Patyczkiem pisanie



Jesiennie


Pychotka!


Powrót ze szkoły nie musi być nudny


Prezent na imieniny... niby jestem przeciwna świętowaniu imienin u dzieci, ale każda okazja do kupienia książki jest dobra :)


Spacer do bardzo dużego i wcale nie jesiennego parku




I jeszcze imieninowy prezent od cioci, wujka i Zuzi



9 komentarzy:

  1. Ale fajne prezenty :) I fajną okolice macie- jest gdzie chodzić na spacery :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj parków to tutaj jest pod dostatkiem :)

      Usuń
  2. Jak ja kocham jesień na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ulice :) Ale by się Em bawiła z Arturkiem :)
    Ładnie tam :) Jak Ci?? Dobrze mam nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszosci, prezenty syper:) ale Arturek ma fajnie, wszedzie z siostrzyczka chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty! Jestem pewna, że wszytko się powoli ułoży i będzie z górki. Przeżywam z Tobą, podczytuję i wpadam na chwilkę. Myślę o Was i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń