Jesienna wymianka

Anja na swoim blogu zorganizowała wymiankę z jesienią w tle. Moją "parą" była Joanna. Ucieszyłam się bardzo bo wiedziałam, że tworzy ona nietuzinkowe cuda. Wygrałam kiedyś u niej candy i moje oko do dziś cieszy szydełkowa mucha i pacynka.

Tym razem w moje ręce trafił  ręcznie malowany bodziak, który będzie jak znalazł na Halloween i filcowa chmurka, którą Artur powiesił sobie już w swoim kąciku. Wszystko pięknie zapakowane oczywiście w ręcznie uszytą torebkę. Asiu jesteś niesamowita :)




Ja niestety nie jestem tak wszechstronnie uzdolniona i zrobiłam tylko notes, a resztę po prostu kupiłam. Oczywiście notesem się pochwalę, a jeśli jesteście ciekawi reszty prezentów, zajrzyjcie do Joanny.






Pokochałam te wymianki. Ilekroć dostaję paczkę, czuję się jak mała dziewczynka w Boże Narodzenie.


7 komentarzy:

  1. Ale milusie prezenty. Fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne rzeczy dostałaś! A Ty jesteś utalentowana, bo Twój jesiennik jest piękny!!
    Takie wymianki są super!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny notes, wszystko pięknie wpasowane w aurę za oknem. Zachwyciły mnie kolory i uroczy kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamoooooo, te Twoje notesy są obłędnie, niesamowicie, absolutnie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję . uwielbiam takie prezenty. Jesienną wzmiankę uważam za super udaną.
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  6. super wymianka udana ;-)
    piękne rzeczy dostałaś zazdroszczę!
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka :-)) fajna sprawa takie wymianki :-))

    OdpowiedzUsuń