Jeden z pierwszych przepiśników

Do tej pory zrobiłam dwa przepiśniki. Pracowałam nad nimi właściwie jednocześnie. Ten, który Wam dziś pokażę, poczyniłam z myślą o mojej siostrze, która bardzo mnie teraz wspiera. Chciałam jakoś jej to wynagrodzić. 
Moja siostra uwielbia "siedzieć" w kuchni, dlatego zrobiłam jej przepiśnik, a nie na przykład notes :)






Na wewnętrznej stronie okładki znajduje się malutka kieszonka na notatki lub listę zakupów.


Przepiśnik posiada przekładki, dzięki którym można oddzielić przepisy na dania główne, przekąski czy sałatki i desery.







 Na końcu znajduje się przelicznik kuchenny, który jest niezbędny, kiedy nie posiada się kuchennej wagi.







20 komentarzy:

  1. Zawsze chciałam mieć takie cudo. Jest prześliczny, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda świetnie, a kropeczki mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10/13/2013

    250 ml to chyba nie zawsze jest 250 g to tyczy się wody na pewno, ale czy innych produktów to chyba nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inne produkty wypisane są w tabeli, a pod tabelą jest informacja, że dane produkty należy odmierzać w szklance o pojemności 250 ml.

      Usuń
  4. Anonimowy10/13/2013

    ale nie zmienia to oczywiście faktu, że przepiśnik przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Piękny! Podziwiam talent i szczerze zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Mi tez by sie taki przydal :) Moze zrobisz jakis konkurs? :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczny i jest mój :) Jeszcze raz dzięki siostra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak mi się dziś uda to sie pochwalę swoim:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny!! Siostra sie ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty zdolna jesteś ! Śliczny ten przepiśnik !

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Też by taki chciała... ;)

    OdpowiedzUsuń