Migawki Tygodnia

 Wygrany golasek w konkursie zorganizowanym na stronie Sonny Angel



Załapał się już na przejażdżkę ciuchcią




Ostatnie już podrygi w klapeczkach



 Z Biedronki :)



 Piasek też już "jesienny"



O sysunia!



Śniadanie miszczów :)



 Przez otwarty balkon wszedł nieproszony gość



Wyproszony z mieszkania posiedział sobie jeszcze dłuższą chwilę na balkonie 
(mając nadzieję, że zmienię zdanie)



Faszerowana cukinia - hit sezonu



Artur już prawie nie wychodzi poza linię ;)



Moja wygrana na blogu Kreatywnik... Artur był tak zafascynowany książeczką, 
że nie mogłam zrobić "normalnego" zdjęcia



A lala jest tak śliczna, że nie przekażę jej żadnej małej dziewczynce... jest tylko moja! :)




17 komentarzy:

  1. Fajny ten golasek. Jestem pod ogromnym wrażeniem jak Artur ślicznie maluje!!! Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ty masz szczęście do wygranych.. Poproszę przepis na faszerowaną cukinie- wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne migawki! Ten patent z papryką muszę wreszcie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też zrobić w chlebie... wykroić dziurkę lub serduszko... też pycha!

      Usuń
  4. faszerowaną cukinie z chęcią bym zjadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis na cukinię poproszę! Może być na maila :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj lala już zimowa, same wygrane u Ciebie :)
    na jedzonko ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śniadanie rzeczywiście mistrzowskie ::)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zacznij grać w lotto, bo masz szczęście do wygranych :) widziałam dzisiaj, że u Anjami znowu coś wygrałaś :D lala super! też zaczęłam robić lalkę na szydełku, ale nie wiem kiedy skończę :/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od jakiegoś czasu gram, ale chyba do pieniędzy to ja nie mam szczęścia :)
      Tak wygrałam u Anjami :)

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad tym drewienkiem z biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne i solidne drewienko :)

      Usuń
  10. U nas też klapki odchodzą do szafki, chociaż w czwartek ma być i 29 stopni podobno w Warszawie.
    Uroczy golasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te golaski, ta ukladanka z biedronki też bomba :)

    OdpowiedzUsuń