Migawki Tygodnia i Wyzwanie Foto

Dzisiejszy dzień jest bardzo fotograficzny. Zaczyna się tydzień wyzwania foto organizowanego przez Ulę. Szczegóły na jej blogu.

Tematem dzisiejszego dnia jest: Twoja mina. 
Oto ona - tak się właśnie dziś czuję. Od tygodnia mam kryzys - bardzo tęsknię już za mężem i coraz gorzej sobie z tym radzę :/



I jeszcze kilka migawek z minionego tygodnia.


 Naklejki! To jest to!




Miłośników Ikei proszę o zamknięcie oczu


Pieczarkowy mus z naleśnikowym makaronem


Prezent od Rossmann na drugie urodziny, w ramach programu rabatowego Rossnę. Prezent delikatnie nie dopasowany do wieku... ale "darowanemu..."



21 komentarzy:

  1. Głowa do góry i uśmiech na buzię, to błękitne niebo jest dziś specjalnie dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało Ci się, uśmiechnęłam się :)

      Usuń
    2. Cieszę się bardzo; w sumie był w moim komentarzu element ryzyka, bo nie byłam pewna, czy u Ciebie jest również tak śliczne niebo jak u mnie, ale widzę, że trafiłam :)

      Usuń
  2. Też dostałam tą piłkę z rossmana ale dałam ją Bąkowi Siostry ;)

    Rozumiem Twoją tęsknotę... i cóż poradzić mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja piłka też poczeka na jakieś maleństwo :)

      Usuń
  3. Twoja wyzwaniowa interpretacja jak zawsze świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rossmann z tymi prezentami to zawsze dowali, hehe;) Ciężko im to idzie ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. moja minka była podobna, gdy wyjrzałam za okno :x przynajmniej dżem brzoskwiniowy całkiem nieźle mi wyszedł ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezent faktycznie śmieszny jak na dwulatka ;) A naklejki są i u nas na pierwszym miejscu ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. My też na 2 latka dostaliśmy piłeczkę, którą odziedziczyła Madzia :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej Madzia skorzystała :) Moja piłka na razie leży i czeka na właścicielkę :)

      Usuń
  8. Ja jestem miłośnikiem IKEi, ale dobry katalog do darcia nie jest zły! A Ty się trzymaj dzielnie, już niedługo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymaj się, kochana! Wszystkiego dobrego! Bądź dzielną dziewczynką ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. och Ikeo:) trzymaj się mamuśku

    OdpowiedzUsuń
  11. a co to za skwaszona mina? mus pieczarkowy wyglada pysznie i widzę, że katalog ikei też poszedł w ruch:)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe, u nas identyczny prezent i identyczne miałam wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymaj się! Jest trudno, ale dasz radę. Już niedługo nad Twoim niebem zaświeci słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uśmiechnij się, Kochana, cas szybko mija a o ile bardziej doceniac będziecie siebie i wspólny czas, jeśli teraz pojawiła się tęsknota

    Ja miłośniczka IKEI oświadczam że zwinęłam 4 katalogi jeden dla siebie, a reszte na przemiał Szarańczy

    OdpowiedzUsuń