Mój pierwszy notes scrapkowy i Candy!

Zakochałam się. Już od ponad roku wzdycham do wszelkich prac scrapkowych. I kiedy dostałam notes od Jagodzianki* (pisałam o tym TUTAJ) postanowiłam w końcu spróbować swoich sił. Zakupiłam kilka potrzebnych materiałów i zatraciłam się w papierowej otchłani. Jara mnie to strasznie :)

Wczoraj skończyłam swój pierwszy notes. Od razu pomyślałam, że komuś go podaruję. I padło na Was. Ciągle wygrywam w konkursach i rozdawajkach organizowanych przez Was i ciągle się odgrażam, że ja też coś, kiedyś... No i jest! Pierwsze Candy! A do wygrania notes scrapkowy... mój pierwszy. 







Są niedociągnięcia, proszę o wyrozumiałość. Ale zaręczam Wam, że tak dużo serca i uwagi już chyba nie włożę w żaden inny notes - to w końcu moje pierwsze dziecko.





Zasady zabawy:
- do wygrania jest notes, który zostanie wylosowany przez maszynę losującą, czyli mojego synka;

- Candy trwa od 3 sierpnia do 22 sierpnia* do godz 0:00
- losowanie i ogłoszenie wyników nastąpi w ciągu trzech dni od zakończenia zgłoszeń
- osoby, które chcą zgarnąć scrapkowy notes, wyrażają swoją chęć w komentarzu pod postem. Poza tym, osoby posiadające bloga umieszczają banerek linkujący do candy na pasku bocznym swojego bloga lub udostępniają fotkę na Facebooku TUTAJ
Osoby nie posiadające bloga, zostawiają swój mail w komentarzu i udostępniają zdjęcie na Facebooku TUTAJ.


Banerek





Zapraszam do zabawy!


* Jagodzianko proszę o wybaczenie, w większości odwzorowywałam się na Twoim notesiku.
* Candy trwa do 22 sierpnia ponieważ prawdopodobnie później nie będzie mnie na blogu (mam nadzieję, że to nie będzie długa przerwa - robimy wielką przeprowadzkę do Londynu). Mąż wyjeżdża już we wtorek (ten wtorek!).

Aniu, dziękuję za pomoc i linki :)

44 komentarze:

  1. Wow! Ja nie mam cierpliwości do tego typu rzeczy. Bardzo mi się podoba ten notes. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, jak już się przeprowadzicie do Londynu, to tu dużo sklepów jest ze skrapowymi różnymi rzeczami, będziesz sobie mogła pomacać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny notesik~!
    chętna i ja a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Notesy wszelakie uwielbiam. Taki ładny, Twej produkcji, mogłabym wygrać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyrażam swoją chęć na ten śliczny notes.
    ewa_strzyzowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę, ja chcę i bardzo proszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chce ten cudny notesik! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a pewnie że chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudowny jest! Gratuluję talentu i takich uroczych efektów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny notesik :) Ja też bardzo lubię skrapkowanie, chodź odkąd bloguję - skrapkowanie zdedcydowanie przegrywa ;)
    Ale jak dobrze słyszeć, że Wasze plany Londyńskie idą we właściwym kierunku!!! No to trzymam kciuki za powodzenie akcji "przeprowadzka" i odezwij się koniecznie, jak już będziesz na miejscu :)
    Ściskam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne pierwsze dzieło. Ja się zglaszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny notes z chęcią wezmę udział w losowaniu jeśli pozwolisz ;)

    Wow to Wasza przeprowadzka tuż tuż.. pewnie odliczasz już dni i nie możesz się doczekać :0) Pozwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  13. To i ja się zgłaszam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękny !I ja o niego powalczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też się ustawiam w kolejkę. Może Twoja szczęśliwa passa mi się udzieli:)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. notesik uroczy, chętnie się na niego zapisuję :)

    powodzenia w przeprowadzce!

    OdpowiedzUsuń
  17. Biorę udział :)
    Na fb udostępnione: https://www.facebook.com/karolina.wala.315/posts/184145291757482

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też się zgłaszam email tmacek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też sie zgłaszam tmacek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się ;)
    e-mail: karola_b@o2.pl
    udostępniłam na fb: https://www.facebook.com/amelia.ja.393/posts/1384236995137219

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chętnie Wezmę udział ;)
    baner na blogu: http://cierpliwiedzienpodniu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiście że się zgłaszam po cudowny notesik :)
    banerek : http://mydreammyimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. ja również się zgłaszam torresiczka@op.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com
    udostępniłam: https://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201208860537052

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chętnie staję w kolejce po śliczny notesik.

    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oczywiście,że się zgłoszę
    A to link do notki: https://www.facebook.com/kinga.piotrowska.7792/posts/188532264658137

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    udostępniłam inf na fb

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam swój udział :-)
    raptularius@gmail.com
    a baner na: raptularius-matris.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli to jest Twój pierwszy notes, to ja gratuluję! :) piękny. Oczywiście próbuję szczęścia.
    banerek na gatki-szmatki.blogspot.com
    t.awanturnica@gmail.com
    PS tak z ciekawości, z czego robisz tagi? Kupiłaś jakąś specjalną tekturkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tagi robię z papierów do scrapbookingu - po prostu sklejam je ze sobą. Nie wiem, czy to dobry sposób, jestem totalną amatorką :)

      Usuń
  31. Trudno uwierzyć, że to Twój pierwszy raz ;) Oczywiście dopisuję się do listy ;) Pozdrowionka ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Biorę udział :)
    udostępniam: https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1406615836228144

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale masz talent! o.o Przepiękny jest ten notes!!! :)

    banerek: theonlysuch.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Notesik cudny więc i ja ustawiam sie w kolejce...może w końcu mi sie poszczęsci...
    banerek na muliniane-cudenka.blogspot.com
    i mój e-mail to juliahalaszko1999@vp.pl
    Zapraszam równiez do oglądania mojego bloga i do zostania moim10 obserwatorem....
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie mam specjalnie talentu do takich rzeczy ;) Dlatego tak często staram się upolowac takie rzeczy ^^
    Oczywiście zgłaszam się ;)
    banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja tam żadnych niedociągnięć nie widze, notesik prześliczny. Oczywiście ustawiam się po niego w kolejce:)
    pozdrawiam
    http://baya-hand-made.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się:0
    Magdalena B
    baner-http://magicwordcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Odpowiedzi
    1. Dziś, późnym wieczorem. Jest dopiero południe... konkurs zakończył się o północy, proszę o trochę cierpliwości :)

      Usuń