2 x notes

Polubiłam scrapbooking. Zatraciłam się w tym papierowym świecie. Odpręża mnie to, relaksuje i cieszy. Chciałabym tworzyć non-stop... ogranicza mnie tylko czas i pieniądze. Moim scrapkom jeszcze bardzo dużo brakuje, ale ciągle nabywam nowych umiejętności. Ostatnio poczyniłam dwa notesy dla moich serdecznych koleżanek, na pamiątkę, ot tak, żeby o mnie pamiętały jak wyjadę. 
Kolorystyka i elementy są dobrane do osobowości i upodobań właścicielek notesów.


















Pierwszy notes, który zrobiłam możecie wygrać w Candy które trwa tylko do 22 sierpnia. Szczegóły TUTAJ





19 komentarzy:

  1. Piękne! To ja Cię zachęcam do zrobienia okładki na Wielką Księgę Rodzinnych Przygód, a ja będę dokładać kartki do środka - pomysłów na nie mam całą głowę.
    Będziecie mogli razem Arturem zbierać wspomnienia do tej Księgi. Co Ty na to?
    Pierwsze kartki we wpisie (sorry za spam;), ale to tak pięknie pasuje do Twoich notesów, że nie mogłam się oprzeć: http://wp.me/p2XyJT-v9
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak już wczoraj pobrałam tylko nie podziękowałam w komentarzu. Dziękuję zatem i czekam na kolejne karty :)

      Usuń
  2. Piękne notesy! Apatyt rośnie w miarę jedzenia? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowności! Zazdroszczę koleżankom - poważnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. notesy super. odkrywasz swój kolejny talent:)

    mam nadzieję, że niedługo podzielisz się tutaj dobrymi wieściami wyjazdowymi!
    trzmymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent jak talent, ale jakie fajnie odprężające zajęcie :)

      A z wyjazdem na razie wszystko stoi... nadal nie ma mieszkania :(

      Usuń
  5. Piękne notesy! Zawsze podziwiam osoby z takim talentem! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny ten pierwszy... Znaczy nie, że drugi brzydki, tylko pierwszy taki w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  8. ten czerwony bardzo mi się podoba. masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8/20/2013

    :) i to ja jestem szczęśliwą posiadaczką właśnie tego czerwonego... stoi obok na szafeczce i cieszy oko... a jest tak piękny, że nie mam odwagi w nim pisać.. I wiem, że każde słówko na nim poczynione dotyczy mnie...bo powiem Wam, że taka właśnie jest ta Mordoklejka - ARCYwrażliwa na ludzi, ciepła, zarażająca uśmiechem i pozytywnym podejściem do życia każdego... taka właśnie jest...
    a.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszły. Czerwony idealnie wpasował się w moje gusta.
    Zapraszam do mnie i gratuluję wygranej http://kreatywnik.bloog.pl/id,337941157,title,Wyniki-urodzinowego-oraz-facebookowego-rozdania,index.html?_ticrsn=3&smoybbtticaid=511291

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super i świetny pomysł. Ja się zbieram na coś swojego, ale boję się że i tu odplyne. Za dużo tego wszystkiego, a czasu tak niewiele :)

    OdpowiedzUsuń