Wyzwanie fotograficzne - Ulubione miejsce

Gdybym była teraz nad morzem, zdecydowanie zrobiłabym zdjęcie na plaży. Uwielbiam siedzieć/spacerować/leżeć/bawić się/myśleć/relaksować umysł na plaży. Właściwie to mogłabym całe życie tam spędzić. Marzę o domku, gdzie zamiast ogrodu byłaby plaża i morze. 

Ale czas zejść na ziemię, bo niestety w tym roku nie zobaczę ani plaży, ani morza. Na chwilę obecną nie mam nawet swojego mieszkania, a w nim ulubionego miejsca. 

Dlatego dziś takie nietypowe, ulubione miejsce, stolik i krzesełko mojego synka, przy którym spędzamy dużo czasu. Tak, to jest też moje ulubione miejsce, nie tylko Artura. Uwielbiam się z nim bawić, tworzyć, układać i czytać. Lubię podziwiać jego skupiony wzrok, kiedy coś robi lub układa i patrzeć na rączki malutkie, które coraz sprawniej eksplorują ten świat. 


To już ostatnie zdjęcie wyzwania foto w tym miesiącu. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Do zobaczenia we wrześniu.

Ulubione miejsca innych uczestników możecie podziwiać TUTAJ




15 komentarzy:

  1. też w domu mamy takie ulubione miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo życzę domku nad morzem! Mnie starczy jeziorko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/14/2013

    Ja też mam, podobnie jak Ty, ulubione miejsce i to właśnie plaża i morze. I też mi się marzy zamiast ogrodu..plaza i woda :P
    Pozdrawiam cieplutko!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też mamy podobne miejsce ale nie ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niedługo i cała Wasza trójka będzie miała nowe ulubione, tylko Wasze miejsca:)
    Jeszcze chwila!

    OdpowiedzUsuń
  7. i mój Mały lubi układanki, ale własnego stolika jeszcze nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artur swoje krzesełko i stolik dostał w spadku po kuzynce - mojej chrześnicy. Tylko krzesełko obiliśmy innym materiałem bo było różowe :)

      Usuń
  8. jesteście tak kreatywni, ze wcale mnie ten widok nie dziwi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też uwielbiam patrzeć na małą jak coś robi:)
    fajne macie miejsce, a zdjęcie ekstra:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  10. Witam, chciałabym zaprosić Was do wzięcia udziału w kilku naszych zabawach.
    W jednej do wygrania są bardzo fajne gadżety z bajki Uniwersytet Potworny (bluzeczka, torba sportowa, przybory), w drugim jest możliwość przetestowania ciekawej gry edukacyjnej dla dzieciaczków, trzeci jest konkursem fotograficznym w którym można wygrać śliczny i mięciutki ręczniczek, poduszeczkę lub apaszkę.
    Nie chciałabym nadużywać Waszej cierpliwości i nie wkleje linków, ale jeśli jesteście zainteresowani, którąś z wyżej wymienionych zabaw to zapraszam na mój profil do bloga "Babylandia". Po boku są banerki konkursowe, więc łatwo trafić na to co Was ciekawi. Jeżeli jednak nie jesteście zainteresowani to z góry chciałabym bardzo przeprosić za tę reklamę...
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń