Wyzwanie fotograficzne - Twoje odbicie

Wracam do wyzwania fotograficznego organizowanego przez Ulę. 



W poprzednim miesiącu niestety nie brałam udziału w tym projekcie z powodu przeprowadzki... i strasznie mi tego brakowało. Czy ja już mówiłam, że jestem od tego uzależniona?

Szczegóły Wyzwania TUTAJ. Zapraszam wszystkich, warto!

Temat na dzisiaj to TWOJE ODBICIE



Moim odbiciem jest mój syn. Przynajmniej tak jest na razie, w pierwszych latach jego życia. Wiernie mnie naśladuje, podąża za mną krok w krok, chłonie jak gąbka wszystkie moje gesty, zachowania, słowa, upodobania. I to wszystko ma wielkie znaczenie i ogromny wpływ na jego późniejsze życie... czasami bardzo mnie to przeraża. 




Odbicia innych zobaczycie TUTAJ.

22 komentarze:

  1. fajnie to ujęłaś :) a ja całkiem zapomniałam że wyzwaniu to już!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł znakomity! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się jak pokazałaś "moje odbicie". Dzieci często podążają drogą rodziców dopóki nie odnajdą swojej. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ujęcie tematu! I ja dzisiaj o swoim Synku napisałam, choć temat inaczej zinterpretowałam. Cudne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale spryciula z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, super pomysł na zdjęcie:) Mi też dzisiaj synek przyszedł do głowy przez chwilę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne:). I przy okazji wyszła z tego piękna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo artystyczne ujęcie tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też myślałam o odbijaniu, ale niektórych stopy są już większe niż moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zobaczylam tytul, to mialam nadzieje przez sekundke na Twoje prawdziwe odbicie - w lustrze na przyklad :) Bedzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, nie obiecuję, że wkrótce, ale będzie :)

      Usuń
  11. takie odbicia to ja rozumie. super

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś myślałam o tym wyzwaniu ale brakuje mi samodyscypliny;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super interpretacja :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoim odbiciem jest Twój syn - pomyślane znakomicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale stopy i stópki... gdzież one podążają swym maleńkim i ciekawskim życiem ...

    OdpowiedzUsuń