Wyzwanie fotograficzne - Coś inspirującego

Dziś wstawiam fotkę bardzo późno, bo cały dzień spędziliśmy na działce taplając się w basenie. Szczerze mówiąc nie mam zbyt ambitnego pomysłu na realizację dzisiejszego tematu. Inspiruje mnie właściwie wszystko... osoby, książki, blogi, otoczenie, internet, cytaty...

Więc zrobiłam taką fotkę:



To jest dwupoziomowy parking dla autek mojego synka... we wstępnej fazie tworzenia... z rolek po papierze toaletowym i pudełku po butach... całkiem niedawno zostałam zainspirowana przez internet właśnie :)

Pokazać Wam efekt końcowy jak zakończę pracę?


Inne inspirujące cosie znajdziecie TUTAJ

16 komentarzy:

  1. nice! właśnie pracujemy nad czymś podobnym

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie prosimy o efekt końcowy! Koszt parkingu niski, ale zapewne radocha będzie przeogromna! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja, zrobię taki mojemu synkowi. Dzięki za podzielenie się pomysłem :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo twórcza zabawa dla dzieciaków:)
    Oczywiście, że chcemy zobaczyć efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę! Chyba zrobię coś takiego Franiowi. Dzięki za inspirację!
    (Paczuszka poszła do Ciebie...);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Będę wyglądać Pana Listonosza.

      Usuń
  6. Koniecznie pokaż! Ja co prawda nie mam dzieci, ale jestem ciekawa, jak będzie wyglądać. Poza tym jestem fanką rolek po papierze, którym daje się drugie życie, oczywiście oprócz tego, które zyskują w stosie makulatury. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jasne, że pokazać!

    OdpowiedzUsuń
  8. No jasne :) Świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny :) Czekamy na efekt końcowy!

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeeeej, skąd Ty czerpiesz tyyyle pomysłów:)? czekam na gotowe dzieło!!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiedziałam, wiedziałam, że to coś dla samochodów ;-)
    Ciekawa jestem efektu końcowego ;-)
    Na moim blogu prezentuję dzieła mojego siostrzeńca, m.in. była tam kiedyś myjnia samochodowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna inspiracja :) i ja też jej wypróbuję, bo ten co Tymek ma już nie jest taki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. noooo kochana BOSKO !!!! w weekend zrobimy taki parking z dzieciakami dla autek NORBA!!!! dziękuję :_))))))

    OdpowiedzUsuń