Drugie życie rolek i pudełek

Kiedyś pokazałam Wam dwupoziomowy parking z rolek po papierze toaletowym i pudełku po butach, który był w fazie robienia. 



Ostatnie chłodne dni pozwoliły mi dokończyć dzieło. Niestety parking nie wygląda zbyt schludnie, ponieważ malowałam go "w biegu". Artur zamiast złapać za pędzel i pomagać mi w malowaniu, wziął autko i jeździł już po parkingu. I co ja farbą zamalowałam, to Artur już kołami poprawiał. 

Efekt wizualny może nie powala, ale radość jest ogromna. 














Parking pomalowałam farbami plakatowymi, a białe linie zrobiłam korektorem w taśmie. Eko-parking ku mojemu zdumieniu wytrzymuje bardzo dużo - małe rączki w ogóle nie cackają się z tym wytworem.

W przypływie sił twórczych powstał też garaż, który nie został już, bądź jeszcze pomalowany.





18 komentarzy:

  1. Nie dziwię się,że sprawia tyle radości! W końcu to garaż u Artura:D Wspaniały pomysł! Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swojego czasu rolki były naszym głównym tworzywem kreatywnym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite:) jak nie zapomnę, to na pewno kiedyś skopiuję:) Albo zrobię mężowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Gdyby mój Junior bawił się autkami pomyślałabym o czymś takim..

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, na pewno wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny. Napewno pomyślę o takim cudzie dla Kaia

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dziecko (które nad samochody przedkłada samoloty i pociągi!) się zachwyciło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinia dzieci jest dla mnie najważniejsza :)

      Usuń
  8. rewelacja !!!!!!!!!!!!!!!!!1 na bank ukradnę pomysł :-))))))))))))))))))))))))))) oj tak oj tak :-)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, extra! Qrde, ale ja to chyba musze 3 parkingi zrobic bo mam 3 syno w wieku od 3 do 5 lat.
    AAA - ktos mi pomoze?!

    Pozdrawiam
    I zostaje tutaj :-)

    Gabriela
    (multisupermama.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super robota, a mały pewnie zachwycony!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetaśne:) Super pomysł, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń