Chwalę się

Znów szczęście do mnie zapukało. Akurat tak się złożyło, że wygrałam kilka candy i konkursów w bardzo krótkim czasie... a listonosz  prawie codziennie donosił paczuszkę. Jak dla mnie, mogłoby  się to nigdy nie kończyć :)
 
Na blogu Kids&Co. wygrałam chustę od pillou. Traf chciał, że zostałam wylosowana za drugim razem... ponieważ pierwszy zwycięzca nie zgłosił się po jej odbiór. Oczywiście ja bardzo się cieszę z takiego obrotu sprawy :)
Zaglądnijcie na blog Kids&Co. Znajdziecie tam fajne pióro i piękne zdjęcia.







Na blogu Rodzinnie... Domowo... Ciepełkowo... wygrałam komin - sznurki od Kominowo to i owo. Sznurki robią wrażenie. Absolutnie każdy zwraca nie nie uwagę i pyta się, gdzie takie cudo zakupiłam. 




Ustawiłam się także w kolejce po notes u Jagodzianki. 
Nie zostałam wtedy wylosowana, ale jako że urodziłam się w tym samym dniu co jej synek, to na moje 30 urodziny postanowiła mnie obdarować swoim rękodziełem. I tym sposobem, prosto z Francji, przyleciał do mnie uroczy notes. Od zawsze podglądałam cuda, które Jagodzianka tworzy, a teraz mam swój osobisty, piękny skrapkowy notes. 




Wygrałam też w "Zielonym konkursie" organizowanym na blogu Dzidziusiowo, piankowy zestaw rycerza Zielonego Królestwa i kubek do malowania, ale nagroda jeszcze do mnie nie dotarła. Czekam z niecierpliwością. Szczególnie, że to będzie pierwsze uzbrojenie Artura i jestem ciekawa, czy będzie zainteresowany mieczem.




Sprawdzałam też swoje szczęście w loterii Lotto... niestety nic nie wygrałam :/

Bardzo, bardzo wszystkim dziękuję, za prezenty :)


P.S. Mój mąż zdał wczoraj egzamin na prawko kat. C. Jupi!

24 komentarze:

  1. O. Ale Ci szczęście dopisuje! Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. No, ja do dziś nie mogę się na niego napatrzeć :)

      Usuń
  3. Ewelinka, mieli wysłać te zestawy w zeszłym tygodniu, ale mi babka nie napisała, czy już wysłali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, cierpliwie czekamy :) Dzięki :*

      Usuń
  4. Masz szczęście do konkursów, nawet przypadkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Ciebie.. i dla meża:) A Ty bierzesz udział w naszym konkursie? No bo jak masz takie szczęście, to może powinnaś spróbować! A nagród aż pięć - w sumie dla Arturka trochę zbyt dziecinne, ale może inne dzieciaki w rodzinie się znajdą chętne na maty edukacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lecę i biorę udział. Miałabym komu podarować matę :)

      Usuń
  6. Gratulacje dla Ciebie i męża;) Cuda normalnie wygrałaś. Kominek naprawdę wpada w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji wygranych, no i oczywiscie dla meza! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto gra, ten wygrywa :)Gratulacje! Ja zabieram się za zrobienie notesu scrapkowego, ale ostatnio nie mam coś czasu :( Gratulacje dla męża!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja postanowiłam zrobić album dla Artura na jego drugie urodziny - to będzie mój pierwszy raz :)

      Usuń
    2. Ja jestem teraz na etapie robienia zaproszen na chrzciny, oraz kartek z gratulacjami z okazji narodzin dziecka. Efekty moich wypocin beda za jakis czas dostepne na blogu :) . O albumie tez mysle, ale na razie nie mam czasu :(

      Usuń
  9. Gratulacje wygranych
    U nas tez loteria się nie postarala i nadal bez milionów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczne nagrody :-)))))

    ja też wygrałam w Boshu i też jeszcze czeeeeeeekam :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszymy się niezmiernie że sznureczkii się podobają gratulujemy wygranej... zapraszamy na kolejny konkurs... a niebawem następny i nastepny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i wyglądam kolejnych konkursów :)

      Usuń
  12. To to to sznurkowe fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ogromne gratulacje dla Męża, sama wiem, jak strasznie trudno zdać prawko, do tego C.. gratulacje!! wszystko jest takie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dopiero teraz doczytałam o egzaminie:) Gratuluję:))) Coraz bliżej wyjazd i etap NOWE ŻYCIE! Super.

    A wygranych tylko pozazdrościć, jak Ty to zrobiłaś?
    Ja należę do tej grupy 'co nigdy nic nie wygrała' ;p
    Ale ciągle próbuję:)
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje! Powinnaś zagrać w lotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje - szczęściaro :)

    OdpowiedzUsuń