Tylko foto

Kiedy się ogarnę, otrząsnę i zorganizuję to napiszę powieść o tym, jak to jest sprzedać swoje mieszkanie, spakować swoje życie w kartony, chwilowo zamieszkać u mamy i płakać nad pustym breloczkiem, na którym były zawieszone klucze do ukochanego mieszkanka. Ale o tym wszystkim później... nie mam siły. Wybaczcie. Dziś tylko kilka fotek... dla tych, którzy się stęsknili.

 
"Podczas gdy rodzice się pakują, trzeba jakoś zabić nudę"



"W końcu mogę pobawić się w szafie"




 "Nie zapomnijcie o mnie"



"Na Dzień Dziecka dostałem trochę nowej literatury...



... kilka małych autek, pfff...



... i porządną furę. Jednym słowem - się postarali"



36 komentarzy:

  1. Tulam mocno. Na pewno Wam ciężko. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Nawet Alfę Romeo Mito widzę :P
    Ciężko jest na pewno, ale przed Wami nowy etap! Ja będę pilnie podczytywać, gdyby i mnie sprzedaż czekała... Trzymajcie się :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupna, sprzedaże to wielkie kroki... na pewno nie sjest latwo, ale bedzie lepiej i leipej :)
    Auta wypasione a literatury nigdy za malo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty widzę udane! Super! Zwłaszcza ta duża bryka mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artur też najbardziej z niej jest ucieszony :)

      Usuń
  5. Ojej! Trzymajcie się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co czujesz. Ja już spakowałam swoje życie i wysłałam. Teraz wiem, że zaczyna się zupełnie nowy etap. I wiem, że będzie lepiej. Wierzę też, że i u Was tak będzie. Trzymaj się ciepło i dzielnie! Czekam cierpliwie na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie płacz nad breloczkiem, przypniesz nowe klucze :) Artur w kartonie - super!

    OdpowiedzUsuń
  8. przed Wami nowe, nieznane, ale na pewno lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. My też już niejedną przeprowadzkę mamy za sobą. Rozumie i powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Artura te buty prawie idealne! Uśmiechnij się! ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja takie odczucia miałam, gdy wyprowadzałam się od rodziców. Czułam się, jakbym straciła część siebie. Dzisiaj po 2 latach na swoim wiem, że czasami warto coś zmieniać w swoim życiu. Uśmiechnij się i pomyśl, że to nowy etap dla Was, pełen nowych wrażeń :) buziaki i przytulam mocno

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmiany są dobre, a wspomnienia są tylko Twoje - coś straciłaś i coś zyskasz :) Trzymaj się - uśmiech, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. trzymam kciuki za lepsze!prezenty świetne

    OdpowiedzUsuń
  14. fura Wadera posłuży do 8nastki

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie dobrze. Czekam na relacje z przeprowadzki. A prezenty super- na pewno Artur się cieszył :)

    OdpowiedzUsuń
  16. samochody tez mamy szaleństwo na to ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6/03/2013

    Hej, na razie jest problem z dostępem na mojego bloga "kochany" bloog nie ma już blogów na hasło, a na razie nie jestem "gotowa" żeby pisać otwarcie..czy anonimowo...
    Jak coś wymyślę, to się odezwę :)
    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość. Pozdrawiam i czekam na wieści od Ciebie. Skrobnij coś czasem chociaż na priv.

      Usuń
  18. Samochody to jest to!
    Krzyś dostał identyczną ciężarówkę z Wadera :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Okres przejściowy to trudny moment ale lada chwila będziesz na nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale prezenty. U nas też Wader wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne prezenty...w kartonie zdjęcie super!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ja zupełnie nie na temat, ale może się skusisz do zabawy z naszym konkursie, można wygrać Mini Micro będzie jak znalazł gdy skarbek trochę podrośnie http://bebeandcompany.blogspot.com/2013/06/bebe-w-nowej-roli.html buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zerknę, ale nie wiem, czy dam radę teraz zaangażować się kreatywnie w jakiś konkurs. Dziękuję za zaproszenie :)

      Usuń
  23. ja jestem mistrzem przeprowadzek i pakowania... wiem, że nie jest to łatwe spakować swoje życie w kartony i zaczynać wszystko w nowym miejscu...trzymam za was kciuki! super prezenciki i widać, że Arturek szczęśliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcie w kartonie the best!
    Jutro będzie lepiej!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiesz co czeka na Was za kolejnym zakrętem. Bądź pełna nadziei i czekaj cierpliwie bo idą lepsze dni!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj, nominowałam Cię do zabawy na swoim blogu – zapraszam pod link:)
    http://dwaszczesciaimy.blogspot.com/2013/06/podwojne-wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie. Postaram się niebawem odpowiedzieć na pytania :)

      Usuń
  27. Trzymam kciuki! U nas też obuwie mamy - wiedzie prym :))

    OdpowiedzUsuń