20 lat... do pięćdziesiątki!

Dziś są moje 30 urodziny. Chyba czas zrobić rachunek sumienia. Ale... po głębszym zastanowieniu się, dochodzę do wniosku, że niczego nie żałuję, nikogo nie będę przepraszać, niczego nie chcę zmienić. Nie było cukierkowo, nie wychowałam się na ptasim mleku, ale nie było też tragicznie. Cieszę się, że życie doświadczyło mnie w taki, a nie w inny sposób, dzięki temu doceniam to, co mam. Dzięki temu, codziennie zadzieram głowę w stronę nieba i szczerzę zęby ze szczęścia.

Mam cudowne wspomnienia z dzieciństwa, pachnące zalewajką z kurkami, jagodziankami i sianem. Mam wspaniałe wspomnienia ze szkolnych lat... i akademickich... nie zliczę ilości wypitych kaw i win, zaliczonych kolokwiów i imprez, szalonych pomysłów i myśli. Nie zliczę nawet ilości wspaniałych dusz, które spotkałam na swojej drodze i które sprawiły, że jestem lepsza. Nie chcę wymazać żadnego mojego wspomnienia. Każde, dobre czy złe, jest moim bagażem doświadczeń. Cennym bagażem, którego nikt mi nie zabierze.

A dziś? Mam cudownego męża, który jest dla mnie wielkim oparciem. I mam też to wyczekane, wymodlone dziecko, które diametralnie zmieniło moje spojrzenie na świat. Oni są dla mnie wszystkim.

Wiem, że spotka mnie jeszcze dużo dobrego i dużo złego, ale nie boję się. Trzeba zawsze szukać pozytywnych stron. Świat jest przecież taki piękny.

Jak się czuję mając te 30 lat? Czuję się młodo. O! I czuję, że jeszcze tyle przede mną!

A czego sobie dzisiaj życzę? Żeby świat był dla mnie nadal taki łaskawy. I oby spełniały się moje marzenia... te kolejne i kolejne i kolejne.

A tort będzie jutro. Razem z przepisem, cobyście mogli od razu sobie zrobić i zjeść :)

Na Waszą prośbę załączam zdjęcie mojej nowej fryzury.




34 komentarze:

  1. Sto lat!!! Masz piękną fryzurę i masz wspaniałe życie :) I oby Twoje marzenia spełniły się szybciej niż wolniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego :))))))
    piękny post i piękna fryzurka :))))))) :***

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego! i niech marzenia się spełniają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego co najlepsze na te wszystkie lata, które jeszcze przed tobą i oby Twoje największe marzenia się spełniły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrówka!

    http://www.youtube.com/watch?v=q_KB5nA9iMg

    OdpowiedzUsuń
  6. sto lat, sto lat i wszystkiego co najlepsze

    PS. widzę, że my rówieśniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Mnóstwa powodów do uśmiechów każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknego dalszego życia, bliźniaku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana - sto lat, sto lat ! Buziaki wielkie. Najlepsze przed Tobą :))

    OdpowiedzUsuń
  10. i jeszcze jednen i jeszcze raz 100 lat 100 lat niech żyje nam:) Wszystkiego dobrego Ewelina:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat Kochana! Spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  12. zdrówka, spełnienia marzeń i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy6/14/2013

    Ha ha! ja też mam dziś urodziny, o jedne mniej ;) wszystkiego najpiękniejszego w dniu urodzin :)


    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tobie również życzę spełnienia marzeń i wszystkiego naj :)

      Usuń
  14. Spełnienia wszystkich marzeń!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale numer :))) MI TU;))) (tylko - 365 dni) :)))
    Szczęścia Nam życzę :)) przez duże SZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :) sto lat w takim razie i spełnienia marzeń :)

      Usuń
  16. Wszystkiego najlpszego!! Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spelnienia marzen!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sto lat, sto lat! Spełnienia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6/14/2013

    Niech Ci się spełni to, o czym piszesz! Sto Lat!

    chwilka13

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6/14/2013

    'Życie jest piękne, gdy żyć się umie.Bez względu na wiek"Życzę zdrowia,spełnienia marzeń miłości.Maria z Konina

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkiego naj najlepszego :*

    witaj w klubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego. Fryzurka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najwspanialszego! Oby było dużo marzeń do spełniania! Sto lat!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po trzydziestce życie jest bardziej wyraźniejsze ;-)
    Wszystkiego najlepszego :-)
    Pozdrawiam
    ewanka

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja, życzę Ci spełnienia marzeń, zdrowia i uśmiechu na co dzień :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Z opuźnieniem, ale spełnienia wszystkich marzeń. xxx

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze jest mieć dobre wspomnienia! Sto lat. Włoski masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Troszkę spóźnione życzenia. Wszystkiego dobrego:)) jestem w podobnym wieku i powiem Ci że pod dużą częścią tego co napisałaś mogłabym się spokojnie podpisać:)

    OdpowiedzUsuń