Wyzwanie fotograficzne - Ulubiony kolor

Naprawdę trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, bo nie mam jednego, ulubionego koloru. Wszystko zależy czy to ma być kolor moich ciuchów, czy włosów, czy może mojej wymarzonej łazienki. Dlatego dziś postanowiłam pokazać ulubiony kolor... wózków dziecięcych. 

Artur wozi się zawsze w czerwonych. Lubimy ten kolor, jeśli chodzi o wózki. Mój mąż twierdzi, że te czerwone to zawsze są szybsze... nie wątpię :)



Artur też uważa, że szybkie pojazdy mają kolor czerwony.



Foto innych uczestników możecie podziwiać TUTAJ

16 komentarzy:

  1. kiedys tez wezniemy udzial:)) jak narazie nie mam czasu na wyzwania eh.
    Arturro cudny:*

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest już taka czerwień trochę purpurowa. Spodobałaby mi się ta z samochodzików :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tez tak uważam, dlatego mam czerwony samochód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kai też się wozi czerwonym. Ulubiony. A to fakt z tymi kolorami . Ja lubię prawie wszystkie. Biele tam czernie gdzie indziej itp

    OdpowiedzUsuń
  5. my też uwielbiamy czerwone wózki i takowy właśnie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze też miałam brać udział w wyzwaniach fotograficznych i d...
    może w czerwcu się poprawię

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwony to jeden z moich ulubionych kolorów! Fajne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja słyszałam, że czerwone auta są szybsze i tylko dla biednych :P Kiedyś byłam baardzo biedna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to akurat by się zgadzało, bo my teraz właśnie kryzys mamy :)

      Usuń
  9. Ja mam czerwony wóz :) natomiast Franio wózEK -pomarańczowy -i głęboki i teraz spacerówkę. Czerwonego bym chyba nie wybrała. Bałabym się, że jak popędzę z nim...to mnie nic nie zatrzyma :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się również nad czerwonym wózkiem, chociaż wydaje mi się, że brąz zwycięży:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super się prezentuje, ja uwielbiam fiolet i turkus pod każdą postacią - cienie kolorowe, lakiery, ciuchy, wózki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwony ścigacz - wiadomo :)
    Ja miałam piaskową gondolę i czarną spacerówkę i nie zamieniłabym na inne kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Junior też ma wózek-parasolke czerwono-granatową ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak. Jak pojazd to koniecznie czerwony :)

    OdpowiedzUsuń