Wyzwanie fotograficzne - Twoja fryzura

Dzisiaj zaczyna się pierwszy dzień wyzwania fotograficznego, który organizuje Ula. Chętnych zapraszam do zabawy. To jest fantastyczny sposób, żeby choć trochę rozgrzać szare komórki.

Tematem dzisiejszego dnia jest: Twoja Fryzura

Nie lubię się czesać w jakąś tam fryzurę... nie potrafię... nie mam do tego drygu ani smykałki. Moje włosy są kręcone, właściwie falowane, kapryśne i frywolne... marzę o prostych, śliskich włosach... takie mam tylko po wyjściu od fryzjera. 

Po domu lub na spacery do piaskownicy moje włosy związane są w zwyczajny, koński ogon. Ale najczęściej chodzę z rozpuszczonymi włosami. 

Dziś postanowiłam się uczesać... dla Was :) Oto moje włosy przed i po.




Jeśli chcecie zobaczyć jak radzą sobie inni uczestnicy zabawy zajrzyjcie TUTAJ

34 komentarze:

  1. Anonimowy5/06/2013

    fajne długie włoski masz :) farbujesz, czy to Twój naturalny kolorek? pozdrawiam
    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbuję... mój naturalny kolor to szary... poważnie :)

      Usuń
  2. Fajne te Twoje włosy! Zazdraszczam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz taki sam kolor na głowie! Więcej takich włosowych tutoriali proszę!! ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja najchętniej chodziłabym cały czas w czapce, żeby się nie czesać, więc doceniam Twoje poświęcenie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No właśnie z jednej strony żałuję, że zima się skończyła. Czapka na głowę i na spacer.

      Usuń
  5. Bardzo fajna fryzurka. I zazdroszczę kręconych. Ja mam takie... "prostackie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie takie prostackie się podobają :) Lub mocno kręcone.

      Usuń
  6. Odwieczny problem kobiet - każda by chciała mieć inny rodzaj włosa niż ma ;) Ja na przykład chciałabym, żeby grzywka mi już odrosła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odwieczny problem kobiet - każda by chciała mieć inny rodzaj/długość/kolor włosa niż ma ;)
    Twoje fale idealne do takiej fryzurki, która bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękne włoski! chciałbym mieć takie...
    ale tak to podobno jest że jak masz proste to chcesz kręcone a jak masz kręcone to chcesz proste ;)
    nie dogodzisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicze masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każda chyba narzeka na swoje włosy :) Mi się Twoje podobają bardzo. Sama mam bardzo grube, proste i lśniące ale czesanie ich to okropna harówka.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna masz włosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak ja bym chciała miec takie włosy!!!!!!!!!!!! Zazdroszczę. Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się te Twoje włoski:) Super:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy miałam długie włosy, stresował mnie okropnie zarośnięty odcinek między policzkiem a uchem i na karku (na jednym z Twoich zdjęć), bo włosy mierzwiły mi się tam jak nie wiem. A teraz maszyneczka i po problemie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne masz włosy! I te uczesane i te rozczochrane. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne masz włosy! Twoje są falowane a moje zaraz po wysuszeniu to puch. Wyglądam jak Hermiona z Harrego Pottera ;D I też marzą mi się śliskie i proste włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne masz włosy, zawsze takie chciałam mieć, a moje tylko lekko pofalowane :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne masz włosy i kolor, i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Boże jak ja marzę o takich włosach!! Sama mam proste, grube, mega gęste i sztywne! i nie moge mieć długich :( Ty masz bajka!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mamy bardzo podobny rodzaj włosów :) Też mam takie falowane, tylko blond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy lata temu miałam króciutkie blond... ale raczej bliżej mi do tego koloru i tej długości... chociaż nie raz myślę nad skróceniem ich chociaż o połowę.

      Usuń
  22. Ładny kolor. Fryzura i fotki super. Kusi mnie ta zabawa . Pewnego dnia napewno dołącze się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, to jest rewelacyjny projekt :)

      Usuń
  23. Piękne włosy, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie, nawet bym sie zamienila! ;) Ludzie powinni miec mozliwosc zmieniania wlosow tak na pare dni, zeby sobie poprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz przepiękne refleksy na włosach.
    I taki bardzo głęboki kolor.
    Pięknie splecione.

    OdpowiedzUsuń