Wyzwanie fotograficzne - Owoce

Przez ostatnie kilka dni realizowałam pewien pomysł. Oto owoce mojej pracy:



Kilka słów wyjaśnień. 31 maja moja chrześnica Zuzia obchodzi 6-ste urodziny. Miałam zamiar napisać dla niej książeczkę, podobną do tej, którą stworzyłam dla synka (KLIK). Ale niestety ostatnie wydarzenia kompletnie ogołociły mnie z jakiejkolwiek weny... o rymach mogę tylko pomarzyć. Wymyśliłam więc, zeszyt zabaw, które mam nadzieję przypadną do gustu sześciolatce i spędzi przy nich miło czas. 

Co znajduje się w środku? O tym napiszę, kiedy prezent będzie już w rączkach Jubilatki.  

Inne owoce możecie obejrzeć TUTAJ 



20 komentarzy:

  1. Bardzo fajny prezent na pomysł! Zuza na pewno bardzo się ucieszy z nowych pomysłów na zabicie nudy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo uwielbiam takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa interpretacja, a i wnętrza zeszytu jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku czerwca pokażę wnętrze :)

      Usuń
  4. O bardzo ciekawa jestem zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa owoców Twojej pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny odbiór tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysl na przent:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale z Ciebie wspaniała matka chrzestna! :-)
    Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. takie prezenty są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  10. prezent naprawdę świetny. Jestem fanką takich prezentów. Już się nie mogę doczekać co jest w środku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jakieś owoce :)

      Usuń
    2. A wiesz, że owoce też są :)

      Usuń
  11. Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Wasz pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa co jest w srodku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny owoc! do podpatrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń